Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Koppelcode FOXsports

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Koppelcode FOXsports

    Ik heb een koppelcode nodig voor de FOXsorts app. Hiervoor ook al een aantal malen de klantenservice gebeld maar deze doen nogal geheimzinnig en laten me weten dat ik die op mijn Delta terug kan vinden. Helaas is deze nergens te vinden in de MijnDelta omgeving. Ik heb overigens geen smartcard maar heb interactieve tv via glasvezel in de prov. Utrecht. Hopelijk gaat het via deze weg lukken..... wordt hier niet echt vrolijk van!

  • #2
    https://kbank.delta.nl/srvs/iq.exe?e=44037708972288,k=260,case=guid({5CA4FDBA-E05C-489B-893B-4C5429184AD7}),TS=DELTANL_2016


    Wanneer u enkel gebruik maakt van Interactieve TV met de Interactieve TV ontvanger en u bent niet in het bezit van een smartcard, dan bestaat uw koppelcode uit de volgende samenstelling: gebruikersnaam DELTA account_postcode. Als voorbeeld: jjansen_4335JA
    Laatst bewerkt door driepinter; 29 May 2019, 19:54.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Wellicht kan een moderator het probleem dan (nog) voor je oplossen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door glilun Bekijk bericht
          Ik heb een koppelcode nodig voor de FOXsorts app.
          Probeer dit eens: maak een FoxSports account aan met de gebruikersnaam en p/w van je MijnDelta, log daarmee in en gebruik daarna de koppelcode zoals voorgesteld.

          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door glilun Bekijk bericht
            Ik heb een koppelcode nodig voor de FOXsorts app. Hiervoor ook al een aantal malen de klantenservice gebeld maar deze doen nogal geheimzinnig en laten me weten dat ik die op mijn Delta terug kan vinden. Helaas is deze nergens te vinden in de MijnDelta omgeving. Ik heb overigens geen smartcard maar heb interactieve tv via glasvezel in de prov. Utrecht. Hopelijk gaat het via deze weg lukken..... wordt hier niet echt vrolijk van!
            Kan je ons een e-mailsturen met je klantnummer en het verzoek voor een koppelcode. Dan kijk ik dit verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X