Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wil wellicht over op Delta glasvezel (overijssel) maar..

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Er schijnt zelfs een topic voor te bestaan : Klacht over Caiway
    Laatst bewerkt door driepinter; 20 Jun 2019, 06:50.

    Reageer


    • #62
      Ongeduldig? Als er al een maand door een aanbieder gepronkt wordt op de zenderlijst maar deze niet worden geleverd aan de klant, maar de klant er wel voor betaalt?
      Ik vind een maand veel te lang!

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Ongeduldig? Als er al een maand door een aanbieder gepronkt wordt op de zenderlijst maar deze niet worden geleverd aan de klant, maar de klant er wel voor betaalt?
        Ik vind een maand veel te lang!
        ondertussen vraag ik me af, of je een abonnement hebt bij Caiway of bij Delta ??

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

          ondertussen vraag ik me af, of je een abonnement hebt bij Caiway of bij Delta ??
          Dat maakt inmiddels niet zo veel meer uit.. Ze leveren via hetzelfde platform inmiddels en dat is nu juist het probleem.
          Delta is nu de oorzaak van het feit dat men bij Caiway HD-zenders mist.

          Overigens ben ik topicstarter en heb ik met geheel andere redenen een vraag gesteld over HD-zenders die Delta niet heeft.
          Echter is het nu dusdanig verweven dat het geheel legitiem is om hier te vragen wanneer Delta doorpakt met de HD zenders...!

          Reageer


          • #65
            Als ik kritisch kijk zie ik dat de interface van de Amino 7X kastjes nog geheel in SD is. Dat ziet er op een grote televisie niet echt meer uit.

            Genoeg werk nog aan de winkel voor Delta en Caiway.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X