Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wil wellicht over op Delta glasvezel (overijssel) maar..

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    dat is niet zo.
    het zijn 2 aparte bedrijven, die onder dezelfde investeringsmaatschappij vallen.
    en dat ze hier en daar samenwerken, wil nog niet zeggen, dat het partners zijn, die zo maar alles uitwisselen.
    Beide maken van hetzelfde TV-platform gebruik zoals KPN zijn platform deelt op het Reggefibernetwerk met 10 andere partijen.
    KPN is leidend voor het pakket. Zo is nu Delta leidend en dat kan dus niet omdat de Caiwayklanten meer HD hebben en moeten houden.
    Delta zal dus zsm meer HD moeten gaan doorgeven op het platform anders houdt Caiway dit niet droog wanneer ze de bestaande klanten gaan migreren.

    Reageer


    • #32
      En wat is dan het alternatief, naar alle waarschijnlijkheid precies hetzelfde als in Zeeland KPN DSL ?

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        En wat is dan het alternatief, naar alle waarschijnlijkheid precies hetzelfde als in Zeeland KPN DSL ?
        Er is geen alternatief. Caiway zal gewoon moeten leveren wat men beloofd op de site. De zenders zoals Caiway die nu doorgeeft via het nieuwe platform is gewoon niet conform waarmee ze adverteren en bevat alleen de HD zenders die Delta op dit moment doorgeeft. Dat is pure volksverlakkerij!

        Zie hier, 43 zenders in full HD en daar adverteert men ook mee bij de nieuwe pakketten waarbij de Amino's en het nieuwe platform wordt verkocht:
        https://www.caiway.nl/televisie/zenderoverzicht
        https://cdn.caiway.nl/-/media/115010...-2019hrdef.pdf
        https://www.caiway.nl/bestellen/alles-in-1-pakket

        En de bestaande klanten gaan het al helemaal niet pikken wanneer er HD-zenders worden afgepakt, die hebben verhoging op verhoging gehad en zien daar tot nu toe bitter weinig voor terug. Kortom Delta zal met spoed moeten upgraden!
        Er zijn al bestaande klanten die het nieuwe pakket hebben besteld om van het nieuwe platform gebruik te kunnen maken en met deze problematiek geconfronteerd zijn, maar ook richting nieuwe klanten die nieuw instappen is dit geen eerlijke politiek.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Jun 2019, 20:09.

        Reageer


        • #34
          Vraag mij wel af wat mensen die bij Caiway gewoon op de kabel zitten nu aan HD zenders (digitale tv) te zien krijgen, ook 43 full HD soms ?

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Vraag mij wel af wat mensen die bij Caiway gewoon op de kabel zitten nu aan HD zenders (digitale tv) te zien krijgen, ook 43 full HD soms ?
            https://www.caiway.nl/televisie/zenderoverzicht

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Vraag mij wel af wat mensen die bij Caiway gewoon op de kabel zitten nu aan HD zenders (digitale tv) te zien krijgen, ook 43 full HD soms ?
              Dat heeft niets uit te staan met het glasvezelpakket/interactieve tv. Dat zijn twee totaal verschillende pakketten en dat blijkt ook uit de zenderlijst.
              De oranje HD icoontjes worden op glasvezel extra doorgegeven aan alle Caiwayklanten zonder restricties. En daar adverteert men ook mee.
              o.a. ARD HD, ZDF HD en Arte HD, Ziggo Extra en Docu, Fox Sports6HD en de Film1-zenders worden overigens wel degelijk ook via COAX doorgegeven.
              De Oranje HD icoontjes zijn extra op glasvezel.

              Kortom er zijn nu veel HD zenders uit het basispakket en uit het glasvezelpakket die nu niet op het nieuwe platform zitten.... Maar ik wil me niet herhalen hier. Ben geen papegaai. Ik heb wel het zenderoverzicht en het aantal HD zenders waarmee Caiway adverteert gedeeld en dat zal Caiway (en dus ook Delta) met spoed moeten rechten zetten op het nieuwe platform. Maar goed dat is mijn mening.
              Ik heb er zelf niets bij te winnen, louter en alleen wanneer dit gebeurt stap ik wellicht over op Delta.
              En wat ik er verder mee te winnen heb is dat wanneer Caiway mij migreert dat de zenderlijst is zoals het hoort en zoals ik die nu ook heb op glasvezel.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Jun 2019, 20:43.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                De oranje HD icoontjes worden op glasvezel extra doorgegeven aan alle Caiwayklanten zonder restricties. En daar adverteert men ook mee.
                o.a. ARD HD, ZDF HD en Arte HD, Ziggo Extra en Docu, Fox Sports6HD en de Film1-zenders worden overigens wel degelijk ook via COAX doorgegeven.
                De Oranje HD icoontjes zijn extra op glasvezel.
                Ok bedankt voor de info, ik begreep de functie van de oranje HD icoontjes niet goed maar dat is me nu duidelijk.

                Reageer


                • #38
                  Ik hoop dat de klanten goed gecompenseerd worden voor deze trieste bedoeling.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht


                    Delta zal dus zsm meer HD moeten gaan doorgeven op het platform anders houdt Caiway dit niet droog wanneer ze de bestaande klanten gaan migreren.
                    Delta gaat niks doen want anders zal dit forum ontploffen met bestaande klanten uit Zeeland die ook meer HD willen op de coax. Dat gaat niet gebeuren. Denk toch echt dat je moet gaan richten op Caiway die wederom hun zaakjes niet op orde hebben. Overigens geldt dit alleen voor hun nieuwe klanten vandaar dat bestaande klanten niet mogen overstappen (ook op advies van Caiway).

                    Overigens ook duidelijk aangegeven door Webcare hier dat het tv pakket niet gelijk wordt getrokken met Caiway.

                    Wat wil je nog meer horen dan?

                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Ik hoop dat de klanten goed gecompenseerd worden voor deze trieste bedoeling.
                    Ach dat zijn nog nieuwe klanten en krijgen te horen binnenkort wordt het opgelost.
                    Laatst bewerkt door Willem1980; 8 Jun 2019, 10:31.

                    Reageer


                    • #40
                      Willem, dat klopt niet helemaal. Delta zit op hetzelfde digitale platform voor digitale televisie als Caiway.
                      Iedere Delta-klant kan via COAX en via glasvezel (indien aanwezig) van dit platform gebruik maken via een Amino.
                      Het is dus niet zo dat COAX-klanten zonder interactief kunnen gaan klagen. Veelal is glasvezel of een interactieve dienst iets duurder, maar dan mag je ook meer verwachten.

                      De bal ligt wel degelijk bij beide partijen, het platform wordt gedeeld en men geeft maar 1 zender door aan zowel de Caiway als de Delta-klatnen. Is deze SD dan krijgen Delta-klanten en Caiwayklanten deze in SD. Dus wel degelijk krijgen de Delta-klanten OOK de ontbrekende HD-zenders. Dat zal spoedig moeten gebeuren want er stappen wel degelijk bestaande klanten over op de nieuwe pakketten van Caiway. Dat is niet tegen te houden. Caiway communiceert verder niet actief over al het nieuws en wat er te gebeuren staat, ook niet dat overstappen nu niet kan en mag gebeuren. Caiway rolt bovendien veel glasvezel uit in de buitengebieden en sluit daar nieuwe klanten aan onder verkeerde voorwendselen... Kortom dat is niet te onderschatten. Je kan dat niet af doen dat het binnenkort is opgelost, het zou moeten werken op het moment dat men de boel heeft geinstalleerd.
                      Dit zal echt spoedig moeten worden opgelost!
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Jun 2019, 11:03.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Delta zit op hetzelfde digitale platform voor digitale televisie als Caiway.
                        Dus wel degelijk krijgen de Delta-klanten OOK de ontbrekende HD-zenders. Dat zal spoedig moeten gebeuren want er stappen wel degelijk bestaande klanten over op de nieuwe pakketten van Caiway.

                        Reageer


                        • #42
                          Klopt, ik bepaal ook niets... En je voorbeeld en Skoda en Seat klopt niet helemaal en is niet helemaal vergelijkbaar.
                          Echter Skoda en Seat (en VW) delen elkaar motoren. Wanneer er een nieuwe komt dan wordt deze uitgeleverd in alle modellen, zelfs met dezelfde software.

                          Echter kan Caiway dit niet droog houden. En dat het totaal verschillende bedrijven zijn.... ik spreek je over een jaar nog wel eens weer.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Jun 2019, 11:54.

                          Reageer


                          • #43
                            Voorlopig verminkt Delta het Caiway televisie aanbod op grote wijze en zwijgt men hierover naar de klanten als het graf. Achterbakse praktijken zijn dat.

                            Reageer


                            • #44

                              Je moet boos zijn op Delta Fiber Nederland ipv Delta want dat is degene (moedermaatschapij)
                              die aan de touwtjes trekt.

                              En die zetelt in Schiedam.
                              Laatst bewerkt door driepinter; 10 Jun 2019, 10:07.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                Dus wel degelijk krijgen de Delta-klanten OOK de ontbrekende HD-zenders. Dat zal spoedig moeten gebeuren want er stappen wel degelijk bestaande klanten over op de nieuwe pakketten van Caiway. Dat is niet tegen te houden.
                                Dat is wel goed nieuws wat je schrijft. Heb je ook een echte tijdsindicatie? Ik had juist begrepen dat de medewerker van Delta had gezegd dat er geen zenders bijkwamen. Je zegt dus dat die onzin praat en dat alles binnen een paar dagen gelijk getrokken wordt.

                                Werk in in die branche dat je zo veel weet?.
                                Laatst bewerkt door Willem1980; 9 Jun 2019, 19:32.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X