Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Favorieten lijst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Favorieten lijst

    Wanneer komt er nu een favorieten lijst voor de tv zenders, zodat ik niet altijd door de zenders moet scrollen.

  • #2
    Tja

    Reageer


    • #3
      Bij het uitkomen van DIT ongeveer 2 jaar geleden stond dit op lijstje van delta dat het binnen 3 maanden geregeld zou worden. Na 2 jaar is het nog steeds niet mogelijk.

      Reageer


      • #4
        Het is een groot gemis en diep triest dat het zolang duurt.

        Reageer


        • #5
          niet onbeschoft bedoeld!
          Maar hoe zie je dit voor je dan?
          van de zenders die je het meest bekijk weet je toch op welk nummer ze zitten?
          ik probeer er een beeld bij te krijgen

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Markiequarkie Bekijk bericht
            niet onbeschoft bedoeld!
            Maar hoe zie je dit voor je dan?
            van de zenders die je het meest bekijk weet je toch op welk nummer ze zitten?
            ik probeer er een beeld bij te krijgen
            Het is gewoon makkelijker zappen als alleen de zenders in de lijst staan waar je een abbonement op hebt en interesse in hebt. Van de 50 zenders die er zijn bekijk ik er hoog uit 20. Die andere wil ik dus weg filteren.

            Reageer


            • #7
              Het is makkelijker een lijst met alleen de zenders waar je naar kijkt. Het is iets wat al tien jaar terug kon op een Hunax en op iedere tv kan het. Dus waarom 15 jaar terug in de tijd gaan omdat Delta zijn zaakjes niet op orde heeft?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Het is makkelijker een lijst met alleen de zenders waar je naar kijkt. Het is iets wat al tien jaar terug kon op een Hunax en op iedere tv kan het. Dus waarom 15 jaar terug in de tijd gaan omdat Delta zijn zaakjes niet op orde heeft?
                denk dat het eerder een prioriteit dingetje is

                Als 20 mensen deze functie graag willen tegen 2000 mensen die de netflix app erbij willen leg je het af

                Maar ik kan niet in de hoofden bij de delta kijken

                Reageer


                • #9
                  Een netflix app zit op iedere smarr tv.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Markiequarkie Bekijk bericht

                    denk dat het eerder een prioriteit dingetje is

                    Als 20 mensen deze functie graag willen tegen 2000 mensen die de netflix app erbij willen leg je het af

                    Maar ik kan niet in de hoofden bij de delta kijken
                    Die netflixapp gaat er nog niet komen, dat MAG CaiwayDelta (Delta Fiber) niet conform de voorwaarden van Netflix. Netflix eist een minimum aantal abonnees aleer de app op een digitale ontvanger geplaatst mag en kan worden.

                    Een favorietenlijstje verwacht je vanaf dag 1, die had er al een jaar moeten zijn!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Een favorietenlijstje verwacht je vanaf dag 1, die had er al een jaar moeten zijn!


                      vanaf dag 1 verwacht je een beeldkwaliteit die minstens gelijk is aan coax-TV
                      maar dat heeft zo ongeveer een jaar geduurd.
                      ook vanaf dag 1 verwacht je op DIT dezelfde geluidskwaliteit als op coax-TV
                      en dat is er tot op heden nog niet, want verder dan "gewoon" stereo komen ze niet.

                      kortom, als je een nieuw product in de markt zet, dan moet dat toch minstens gelijk zijn aan het alternatief.
                      maar dat lukt maar niet, terwijl de benodigde techniek all lang wereldwijd verspreid is.

                      Reageer


                      • #12
                        Ik denk dat Delta niet genoeg kennis in huis heeft om de problemen en tekortkomingen aan te pakken. Het gaat niet voor niks zo traag als dikke erwtensoep. Dit zou bij KPN of Ziggo niet gebeuren.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Ik denk dat Delta niet genoeg kennis in huis heeft om de problemen en tekortkomingen aan te pakken. Het gaat niet voor niks zo traag als dikke erwtensoep. Dit zou bij KPN of Ziggo niet gebeuren.
                          Mee eens, het is ergelijk dat nu ook nieuwe Caiwayklanten en oude Caiwayklanten die het nieuw pakket afnemen geconfronteerd worden met bestaande en ook nieuwe problemen op dit platform dat eenzijdig door Delta wordt gefaciliteerd en door Delta wordt onderhouden. Hoe moeilijk is het om de Caiwayklanten van de ontbrekende HD zenders te voorzien???

                          Het lukt ook om Omroep Zeeland bij de Caiwayklanten in HD te brengen, terwijl de zenderlijst SD aangeeft.

                          Ik hou mijn hart vast, binnenkort gaat Caiway iedereen overzetten op dit Delta platform. Dit gaan de Caiwayklanten op deze manier niet accepteren. Het is eerder een stap terug dan een stap voorwaarts. Het gedoe met de onbrekende HD zenders duurt al 13 weken en andere issues lopen al een jaar naar ik begrijp op dit forum
                          snoepdoos ik ban bang dat je nog lang kan wachten op oplossingen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Ik denk dat Delta niet genoeg kennis in huis heeft om de problemen en tekortkomingen aan te pakken. Het gaat niet voor niks zo traag als dikke erwtensoep. Dit zou bij KPN of Ziggo niet gebeuren.
                            Klopt...bij KPN en Ziggo is het echt top! Lees hun forums...

                            Reageer


                            • #15
                              fred44nl , het DIT kasje als je dat via optisch aansluit hoe is dat geluid dan? Ook stereo?
                              Bordewolf , zodra het samengevoegd is en bij Delta gemeld zijn zal het zo spoedig mogelijk verholpen worden.
                              snoepdoos ,
                              "Ik denk dat Delta niet genoeg kennis in huis heeft om de problemen en tekortkomingen aan te pakken. Het gaat niet voor niks zo traag als dikke erwtensoep. Dit zou bij KPN of Ziggo niet gebeuren."
                              De ontwikkeling enzovoorts is een samenwerking tussen een aantal partijen wat al een paar keer voorbij is gekomen.

                              die ontwikkeling gaat denk ik zo snel als mogelijk. (meerdere dingen bepalen de snelheid van ontwikkeling, apart van de klant zijn behoeftes ).
                              Laatst bewerkt door Terster; 6 Aug 2019, 19:51.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X