Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

opnemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • opnemen


  • #2
    met een NAS kun je geen TV-programma's opnemen.
    daarvoor heb je bijv. een Humax nodig.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Als je tv een usb aansluiting heeft kun je met een externe harde schijf van 1 a 2 TB tv programma's opnemen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door dvangorsel Bekijk bericht
          Als je tv een usb aansluiting heeft kun je met een externe harde schijf van 1 a 2 TB tv programma's opnemen.

          Reageer


          • #6
            De TV die ik heb is een Bravia KDL 40EX720 ik heb het even ingetikt op internet en er staat 1 tuner.

            Wat ik er mee wil is van tv een programma opnemen van Ziggo wat nu niet mogelijk is. In heb Delta Interactive TV en kan programma's opnemen en Delta had belooft dit ook te regelen met Ziggo. Daar moesten dan wel contracten voor afgesloten worden zodat je kan terug kijken en zo, maar Delta heeft gefaald en dat niet waargemaakt.

            Ik wil nu met een extern apparaat zoals een collega van mij dit ook doet programma's van Ziggo opnemen. Soms is een race s'nachts en dan wil je eigenlijk slapen.
            Wel is het jammer dat de TV maar 1 tuner heeft zodat je niet kan opnemen tijdens het kijken. Dat is voor andere programma's dan weer makkelijk.

            Ik denk dan aan een Humax 5300 met een externe harde schijf.

            Ik zag wel dat Delta er ook verkoopt met een twintuner dan kan je opnemen en kijken tegelijk. dat is de HUMAX HD FOX C maar die is wel 169 euro dus een beetje duurder

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
              Ik denk dan aan een Humax 5300 met een externe harde schijf.
              goed plan.
              je kunt wellicht een gebruikte Humax 5200c op de kop tikken, die heeft een ingebouwde HD van 500 GB.
              en anders een Humax 5400c, met een schijf van 1 TB
              kijk maar es op het Prikbord

              Ik zag wel dat Delta er ook verkoopt met een twintuner dan kan je opnemen en kijken tegelijk. dat is de HUMAX HD FOX C maar die is wel 169 euro dus een beetje duurder
              Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2019-05-12 om 10.44.23.jpg Bekeken: 1 Grootte: 85,6 Kb ID: 174402
              Laatst bewerkt door fred44nl; 12 May 2019, 11:48.

              Reageer


              • #8
                IK heb op het prikbord gekeken en daar zag ik diverse HUMAX met harde schijf van 500 GB voor niet te veel geld. Eventueel kan ik daar een schijf van 1000 GB in plaatsen. Ook zag ik een winkel in Middelburg die ze repareert en aanbied. Ik heb deze aangeschreven en gevraagd wat deze in de aanbieding heeft. Dat is wel veilig handelen in plaats van een onbekende en er zit 3 maanden garantie op.

                Reageer


                • #9
                  Op marktplaats wemelt het ook van de Humaxen.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb dan nog wel een specifieke vraag. Ik heb dus Delta interactieve TV met los Ziggo sport totaal go via de Delta. Bij Delta interactieve TV kan je programma's opnemen en later bekijken.
                    Programma's van Ziggo kan je NIET opnemen via Delta interactieve TV.

                    Mijn vraag is dan kan dit wel met een Humax decoder met harde schijf? Volgens een collega zou dat moeten kunnen maar ik wil het eerst zeker weten voor ik er een koop. Ik wil er dan een met 2 tuners zodat ik kan kijken en opnemen tegelijk.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
                      Mijn vraag is dan kan dit wel met een Humax decoder met harde schijf?
                      ja, dat kan inderdaad en nog probleemloos ook.

                      Reageer


                      • #12
                        Alles wat via de Humax op je beeldscherm komt kun je opnemen, volgens mij ook radio. Mocht je dat willen.
                        Het voordeel van humax is ook nog dat je via FTP je opgenomen programma's kunt downloaden naar je computer en ook nog wat ik wel eens doe, Ik heb 1 humax in de woonkamer en 1 humax in de slaapkamer ik heb een programma op de humax woonkamer opgenomen en kijk dat dan via mijn netwerk op de humax in de slaapkamer. Als dit een beetje logisch klinkt

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                          Alles wat via de Humax op je beeldscherm komt kun je opnemen
                          en niet alleen opnemen, maar ook terugkijken, zelfs als de opname nog loopt.
                          en je kunt ook doorspoelen, hervatten, opnieuw kijken, etc.etc.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                            je kunt ook doorspoelen
                            niet als de humax aan het opnemen is.


                            Maar hier is de handleiding, kun je zellf lezen. https://myhumax.info/wp-content/uplo...-iHDR5200c.pdf

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht

                              niet als de humax aan het opnemen is.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X