Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zender informatie is van een andere zender dan waar ik naar kijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zender informatie is van een andere zender dan waar ik naar kijk

    Regelmatig gebeurd het dat de informatie in de balk onderaan de tv van een andere zender is dan degene waar ik naar wil kijken.
    Dit gebeurd vooral als ik snel van een zender naar een andere zender wil zappen en daarbij een aantal zenders verder ga door op zender omhoog of omlaag te klikken.
    Vaak is de informatie dan van een zender die net voor of net na de zender waar ik naar zit te kijken is geprorammeerd.
    Indien ik dan de tv gids of programma informatie open krijg ik dus de verkeerde informatie te zien. Zijn er nog meer mensen met dir probleem?


  • #2
    Ja klopt dat gebeurt ook hier is best vervelend , gebeurd ook als je niet snel veranderd van kanaal, trouwens na ongeveer een uur krijg ik een zwart scherm, radio geen geluid opnieuw opstarten en hij doet het weer 1uur ook meer mensen last van

    Reageer


    • #3
      Is dit alleen als je snel van kanaal wisseld of ook als je informatie over de zender opvraagt? Welke informatie krijg je als je de " i " indrukt op de afstandbediening? Krijg je dan wel de gegevens van de juiste zender?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
        Is dit alleen als je snel van kanaal wisseldT of ook als je informatie over de zender opvraagt? Welke informatie krijg je als je de " i " indrukt op de afstandbediening? Krijg je dan wel de gegevens van de juiste zender?
        Soms werkt dat hier maar meestal geen infotekst. Een minuutje later werkt het weer wel (even).
        Hardware: HUMAX HD TV
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Edwinb
          Tot nu toe gebeurd het alleen als je zapt voorbij meerdere kanalen, de informatie als je op de "i" drukt is ook van de verkeerde zender.

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor het melden. Ik ga hier verder naar laten kijken en kom hier snel op terug.

            Reageer


            • #7
              Gisteren nog geprobeerd weer de verkeerde zender

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X