Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beschikbare opnametijd Interactieve televisie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beschikbare opnametijd Interactieve televisie

    Het viel me recentelijk op dat de beschikbare opnametijd van 250 uur terug gebracht is naar 200. Is er een reden voor deze reductie en is over de reductie vooraf gecommuniceerd. Ik heb deze aankondiging in ieder geval niet gezien.

  • #2
    Zelfs op de website staat nog 250 uur ! Of ik heb een oude website !
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

    Reageer


    • #3
      Wederom een mooi voorbeeld van communicatie die stukken beter kan!!
      Ik zie ook dat er nog maar 200 uur kan worden opgenomen en op de site (zie onderstaande link) staat zelfs vermeld dat het maar 100 uur meer is:
      https://www.zeelandnet.nl/abonnementen/splash.php
      Als er verbeteringen zijn vliegen de nieuwsbrieven je om de oren. Mogelijk denkt men dat verslechteringen niemand zullen opvallen als men er maar geen ruchtbaarheid aan geeft...terwijl Zeelandnet ooit de beste provider van Nederland was!

      Reageer


      • #4
        Omdat ik toch wel benieuwd was naar de reden van deze reductie, heb ik de vraag neergelegd bij Zeelandnet en jawel, binnen twee dagen was er antwoord. Een antwoord zoals we van Zeelandnet gewend zijn - je kunt er niets mee. Onderstaand het antwoord van de beste provider:

        U stelt een vraag over de opname capaciteit van Interactieve tv.

        De opname capaciteit is van 250 uur naar 200 uur gedaan. Dit hebben wij aangepast in verband met afspraken die gemaakt zijn met de content aanbieders. Wij hebben dit niet algemeen kunnen aankondigen bij onze klanten omdat dit op stel en sprong aangepast moet worden en wij deze communicatie niet konden voorbereiden. Onze excuses voor het ongemak.


        Ik vraag we af of nu ook het abonnement naar beneden wordt bijgesteld - we zijn 'gelokt' met een 250 uur opnametijd en dit wordt nu eenzijdig terug gedraaid naar 200 uur met verwijzing naar de 'content aanbieders'. Ik ben van mening dat Zeelandnet nu ook rekening mag houden met de afspraken met de afnemers (nu veel minder 'content') en alle abonnee's tegemoet te komen met een reductie in de abonnementskosten.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door a.lossie Bekijk bericht
          Omdat ik toch wel benieuwd was naar de reden van deze reductie, heb ik de vraag neergelegd bij Zeelandnet en jawel, binnen twee dagen was er antwoord. Een antwoord zoals we van Zeelandnet gewend zijn - je kunt er niets mee. Onderstaand het antwoord van de beste provider:

          U stelt een vraag over de opname capaciteit van Interactieve tv.

          De opname capaciteit is van 250 uur naar 200 uur gedaan. Dit hebben wij aangepast in verband met afspraken die gemaakt zijn met de content aanbieders. Wij hebben dit niet algemeen kunnen aankondigen bij onze klanten omdat dit op stel en sprong aangepast moet worden en wij deze communicatie niet konden voorbereiden. Onze excuses voor het ongemak.


          Ik vraag we af of nu ook het abonnement naar beneden wordt bijgesteld - we zijn 'gelokt' met een 250 uur opnametijd en dit wordt nu eenzijdig terug gedraaid naar 200 uur met verwijzing naar de 'content aanbieders'. Ik ben van mening dat Zeelandnet nu ook rekening mag houden met de afspraken met de afnemers (nu veel minder 'content') en alle abonnee's tegemoet te komen met een reductie in de abonnementskosten.
          Dan was achteraf de klanten inlichten ook nog een optie...altijd nog beter dan "stiekem" iets aan passen!

          Reageer


          • #6
            Inderdaad weer een mooi verhaal, maar volgens mij ( weet het niet Percies meer), heeft het niets met het aantal uur dat je mag opslaan temaken van de aanbieders.

            Het is makkelijk om de aanbieders de schuld hiervan het geven, de aanbied heeft / maakt het volgens mij niets uit hoeveel uur jij op een server heb staan, het enige wat zij wel mogen zeggen en dat gebeurd natuurlijk ook , of jij de reclame mag doorspoelen bij terug kijken en hoelang het op de server mag blijven staan dit inverband met hun eigen terug kijk programma's enzo.

            Voor delta is het natuurlijk wel zou dat ze met uren zijn gaan werken, je mag 200 uur opnemen, ( ook niet helemaal eerlijk vindt ik, want als je er twee of drie thuis hebt waar je dus allemaal vol voor betaald blijft het maar 200 uur) , dan is het al snel 200 gb als we een uur voor een gb nemen , maar dat gaat al snel als het 2 3 of 4 gb per uur is . Dat maal 40000 mensen die zo'n kastje hebben, dan is iedere 50 uur die ze niet hoeven opteslaan al veel. Als ze voor iedereen opslag ruimte hebben vrij gemaakt?

            Weet niet of ze op deze manier tewerk zijn gegaan. Zijn verschillende manier natuurlijk.

            Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

            Reageer


            • #7
              Heb ik dan een nieuws brief ergens gemist ???

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door polleke1234 Bekijk bericht
                Heb ik dan een nieuws brief ergens gemist ???
                Het blijft inderdaad weer, zoals gewoonte, verdacht stil bij Delta. Verwachten wij eigenlijk nog iets anders? Vanavond kom ik thuis, en zal er waarschijnlijk een boodschap op mijn scherm komen dat ik nog een uurtje moet wachten voor ik naar de tv mag kijken waar ik voor betaal. "Omdat de content aanbieders dit zo eisen...."
                Laatst bewerkt door mvangeyte; 26 Apr 2019, 09:53.

                Reageer


                • #9
                  Aankomende week ontvangen alle gebruikers van de interactieve tv een e-mail met meer informatie over de wijzigingen die de afgelopen weken hebben plaatsgevonden en de komende periode plaats gaan vinden. Wij vragen jullie deze even af te wachten.
                  Laatst bewerkt door Caroline; 27 Apr 2019, 10:04.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door a.lossie Bekijk bericht
                    De opname capaciteit is van 250 uur naar 200 uur gedaan. Dit hebben wij aangepast in verband met afspraken die gemaakt zijn met de content aanbieders. Wij hebben dit niet algemeen kunnen aankondigen bij onze klanten omdat dit op stel en sprong aangepast moet worden en wij deze communicatie niet konden voorbereiden. Onze excuses voor het ongemak.
                    Misschien een goed idee om mbt dit soort interne aanpassingen een Delta nieuwsbrief-item uit te sturen; verwijs daarin dat gelijk naar het betreffende forum topic URL zodat men daarop gelijk kan inhak(k)en.
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 26 Apr 2019, 17:29.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Afgelopen week ineens mijn maximale opnametijd aangepast van 250 uur naar 200 uur. Direct stond ik op -36 uur opnametijd en werd er niks meer opgenomen.
                      Leuk als je programma's volgt en op deze manier dus ineens afleveringen mist.

                      Na contact met de helpdesk werd mij gezegd dat er een communicatie was verstuurd per email, nu blijkt dat dit dus een leugen was. Het lijkt me dat Delta nog heel wat werk heeft om de communicatie naar de klanten toe sterk te verbeteren. We betalen voor producten met vooraf opgegeven specificaties en deze dan zo maar eenzijdig veranderen in het nadeel van de klant geeft me toch een slecht gevoel.....

                      Als reden voor het verlagen van de opnametijd werd gegeven dat er ondertussen al zo veel abonnee's gebruik maken van DIT en dat ze capaciteit te kort hadden. Mijn suggestie was om dan de capaciteit uit te breiden, de helpdesk medewerker gaf aan dat dit ook een mogelijkheid was geweest maar de keuze van Delta was geweest om de capaciteit voor iedereen dan maar te verlagen...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door deputterj Bekijk bericht
                        We betalen voor producten met vooraf opgegeven specificaties en deze dan zo maar eenzijdig veranderen in het nadeel van de klant geeft me toch een slecht gevoel.....

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door deputterj Bekijk bericht
                          Na contact met de helpdesk werd mij gezegd dat er een communicatie was verstuurd per email, nu blijkt dat dit dus een leugen was. Het lijkt me dat Delta nog heel wat werk heeft om de communicatie naar de klanten toe sterk te verbeteren. We betalen voor producten met vooraf opgegeven specificaties en deze dan zo maar eenzijdig veranderen in het nadeel van de klant geeft me toch een slecht gevoel.....
                          Laatst bewerkt door Webkabouter; 27 Apr 2019, 13:03.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X