Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zwart beeld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zwart beeld

    Vandaag zwart beeld op bv sbs9, en bbc first. Kastje, modem, de hele meuk herstart, maar het probleem blijft. Soms van zender veranderen en dan terug naar de eerste zender zappen helpt, maar zwarte beeld komt na een random tijd gewoon terug.

    Weer de zoveelste irritatie op korte termijn...... Ik begrijp dat technologie niet altijd 100% werkt, en dat storingen en onderhoud voorvallen. Maar met DIT is de regelmaat toch iets te hoog om er niet door gefrustreerd te geraken.... Ik denk dat Delta ENORM in zen handjes mag wrijven dat ze dat ***** monopolie op de kabel hebben hier in Zeeland....
    Laatst bewerkt door mvangeyte; 10 Feb 2019, 18:54.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door mvangeyte Bekijk bericht
    Vandaag zwart beeld op bv sbs9, en bbc first. Kastje, modem, de hele meuk herstart, maar het probleem blijft. Soms van zender veranderen en dan terug naar de eerste zender zappen helpt, maar zwarte beeld komt na een random tijd gewoon terug.

    Weer de zoveelste irritatie op korte termijn...... Ik begrijp dat technologie niet altijd 100% werkt, en dat storingen en onderhoud voorvallen. Maar met DIT is de regelmaat toch iets te hoog om er niet door gefrustreerd te geraken.... Ik denk dat Delta ENORM in zen handjes mag wrijven dat ze dat ***** monopolie op de kabel hebben hier in Zeeland....
    Beste mvangeyte,

    Stuur even een e-mail met je klantgegevens naar [email protected] met een korte omschrijving van de ervaren problemen. Dan zullen we dit verder voor je nakijken.

    Reageer


    • #3
      Gisteren weer regelmatig een stilstaand beeld. Ook kastje kan je niet uit krijgen met de afstandsbediening. Je moet er de stroom afhalen om de boel weer aan de praat te krijgen. Wanneer zou dit nu eens probleemloos gaan werken.

      Reageer


      • #4
        Het is inmiddels wel duidelijk dat de kinderziektes er nog niet uit zijn; inleveren dus.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door mvangeyte Bekijk bericht
          Vandaag zwart beeld op bv sbs9, en bbc first. Kastje, modem, de hele meuk herstart, maar het probleem blijft. Soms van zender veranderen en dan terug naar de eerste zender zappen helpt, maar zwarte beeld komt na een random tijd gewoon terug.

          Weer de zoveelste irritatie op korte termijn...... Ik begrijp dat technologie niet altijd 100% werkt, en dat storingen en onderhoud voorvallen. Maar met DIT is de regelmaat toch iets te hoog om er niet door gefrustreerd te geraken.... Ik denk dat Delta ENORM in zen handjes mag wrijven dat ze dat ***** monopolie op de kabel hebben hier in Zeeland....

          Is de verstoring inmiddels verholpen?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht


            Is de verstoring inmiddels verholpen?
            Ondertussen al een paar dagen niet meer gemerkt. Toegegeven, ik kijk ondertussen een pak minder televisie en ben overgestapt naar streaming diensten. (Hoe zou DAT toch komen....).
            Enkel het niet synchroon lopen van beeld en geluid op bv comedy central is soms nog een terugkomend euvel. Maar dat zit er al sinds het begin in, dus daar heb ik men hoop niet meer op gevestigd.

            Reageer


            • #7
              Deze avond WEER van dat. Regelmatig voor 10-20 seconden zwart beeld op NET5. Geluid blijft wel spelen.
              Enorm gezellig, zo een filmavond.....

              delta Kunnen we ergens een schadeclaim indienen aangezien we nu toch al geruime tijd betalen voor GEEN kwaliteit??

              Reageer


              • #8
                Geen kwaliteit? Dat schuift Delta gewoon onder het tapijt.
                Betaal als klant het volle pond. Ook al is DIT niet gezond.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Betaal als klant het volle pond. Ook al is DIT niet gezond.
                  Alles uit de snoepdoos is niet gezond...

                  Reageer


                  • #10
                    Wij hebben inmiddels de geschillencommissie Telecommunicatie ingeschakeld. En hen ingelicht dat er 100den klachten van hetzelfde kaliber zijn. We zijn het beu om als melkkoe van Delta te dienen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Pluk Bekijk bericht
                      Wij hebben inmiddels de geschillencommissie Telecommunicatie ingeschakeld. En hen ingelicht dat er 100den klachten van hetzelfde kaliber zijn. We zijn het beu om als melkkoe van Delta te dienen.
                      Laatst bewerkt door Rinus; 12 Mar 2019, 20:50.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Pluk Bekijk bericht
                        Wij hebben inmiddels de geschillencommissie Telecommunicatie ingeschakeld. En hen ingelicht dat er 100den klachten van hetzelfde kaliber zijn. We zijn het beu om als melkkoe van Delta te dienen.
                        Spannend. Ze gebruiken je als melkkoe maar je bent er nog steeds klant...terwijl je zo simpel weg kunt.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X