Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vertraging met live TV?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vertraging met live TV?

    Hoeveel minuten loopt de DIT eigenlijk achter? Bijv met the voice of Holland en de redroom app. Als je kan stemmen is het voor de artiest die op live TV erna al begint...

  • #2
    de vertraging is ca. 38 sec

    Reageer


    • #3
      Dus meespelen met Weet Ik Veel kan dan gewoon niet?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Dus meespelen met Weet Ik Veel kan dan gewoon niet?
        Hangt er van af hoe slim de app is. Weet ik Veel is toch niet live, dus als de audio/video in sync loopt met de app maakt het niet uit of er wat vertraging in zit.

        Reageer


        • #5
          Dit probleem was deze zomer er al... tot grote irritatie en het is niet soms maar altijd.. Ik heb mijn familie en vrienden gezegd dat ze geen uitslagen moeten doorgeven. Want doelpunt is bij een andere provider al geweest.. en ruim een halve minuut is het doelpunt bij ons gescoord.. dat is toch wel frusterend.. uitslag Voice etc... al bekend en dan komt het op ons beeld. Het is toch raar dat als je provider zeelandnet is niet kan meestemmen bij de Voice of andere spellen mee kan doen.
          Dit moet toch te verhelpen zijn.
          Echt onacceptabel...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

            Hangt er van af hoe slim de app is. Weet ik Veel is toch niet live, dus als de audio/video in sync loopt met de app maakt het niet uit of er wat vertraging in zit.
            Dank. Ik was vergeten dat het niet live was!

            Reageer


            • #7
              Nog erger: Had dit al eerder gevraagd en is al beantwoord: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-bij-live-quiz
              Ik ga me even schamen!

              Reageer


              • #8
                onderwerp " Geen opnames meer kunnen kijken" .
                Ik heb het deze zomer al gemeld. en eigenlijk geen antwoord gekregen en niet opgelost.
                doordat ik toen zoveel problemen had en gelukkig een klein deel is opgelost maar verder is het eigenlijk niet acceptabel.


                De radio valt nog steeds weg. soms 12 x per uur, tv heeft nog steeds vertraging. Hoe kan het?
                En ik ben niet de enige klant met dit probleem.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door lihuow Bekijk bericht
                  onderwerp " Geen opnames meer kunnen kijken" .
                  Ik heb het deze zomer al gemeld. en eigenlijk geen antwoord gekregen en niet opgelost.
                  doordat ik toen zoveel problemen had en gelukkig een klein deel is opgelost maar verder is het eigenlijk niet acceptabel.


                  De radio valt nog steeds weg. soms 12 x per uur, tv heeft nog steeds vertraging. Hoe kan het?
                  En ik ben niet de enige klant met dit probleem.
                  Hoe groot is de vertraging? Want helemaal geen vertraging kan niet.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik denk wel een minuut, ik kon gisterenavond niet stemmen bij de Voice. Is toch raar.
                    BV de ander typt bv Yip 1-0 bij een voetbalwedstrijd. Degene verstuurd dit naar mij. Dan kan ik nog typen bij ons nog niet en dan komt de goal.
                    Zo irritant.

                    Reageer


                    • #11
                      O en het uitvallen van de radio. Op dit moment elke minuut we gaan maar weer eens niet naar de radio luisteren

                      Reageer


                      • #12
                        Kastje inleveren, je kunt gewoon verder zonder.

                        Reageer


                        • #13
                          Hallo , heeft er iemand problemen met dat nieuwe kastje van Delta waar je uitzendingen terug kan kijken en zo , ben van plan om er een te nemen maar hoor dat er nogal storingen zijn .
                          En is het dan de moeite waard ?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Antipas Bekijk bericht
                            Hallo , heeft er iemand problemen met dat nieuwe kastje van Delta waar je uitzendingen terug kan kijken en zo , ben van plan om er een te nemen maar hoor dat er nogal storingen zijn .
                            En is het dan de moeite waard ?
                            Ik vind van wel, en als je het een half jaar gratis mag proberen dan kun je zelf oordelen.

                            Nog even een tip. Als je vraag geen betrekking heeft op 'vertraging bij live tv' kun je beter een eigen vraag stellen, dan reageren op een bestaande vraag.

                            Reageer


                            • #15
                              Ja bedankt GoeRoe , even niet goed opgelet.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X