Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

storing DIT kasje

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Zelfde problemen als voorgaande berichten. En dat op een meerdere zenders. Kijk nu weer via Kaart.
    Blijkbaar zijn de kinderziektes er nog niet uit. Jammer.

    Reageer


    • #17
      Op dit moment is er een storing aanwezig op de DELTA Interactieve TV..

      Onderstaande is gemeld op onze storingspagina.

      Geplaatst op: 2019-01-26 17:24:00

      Momenteel krijgen wij meerdere meldingen binnen over verstoringen op zenders via DELTA Interactieve TV. Wij zijn er mee bezig en zorgen ervoor dat de verstoringen zo spoedig mogelijk zijn opgelost.

      Onze excuses voor het ongemak.
      Laatst bewerkt door Edwinb; 28 Jan 2019, 10:21. Reden: Update bericht.

      Reageer


      • #18
        Ik ga toch ook weer reageren ondanks dat u er mee bezig bent, zitten de kabels goed, branden de lampjes enz vervelende vragen maar het probleem blijft, in een programma waar tot drie keer achter elkander hetzelfde gesprek plaats vind het beeld bevriest, dezelfde problemen vanaf het begin. Ben blij dat jullie er aan bezig zijn hopelijk gaat het nu eens een keer goed zodat we er helemaal geen last meer van hebben. Ik denk dat dit nog maar een paar reacties zijn van bovenstaande problemen.

        Reageer


        • #19
          Ook wij hebben dat bij opgenomen programma's en terugkijken dat het beeld bevriest. Hebben sinds afgelopen vrijdag een nieuwe interactieve decoder maar het probleem is NIET OPGELOST.
          ??????WAT NU ? Van alles al geprobeerd. Een hele investering interactieve tv bij Delta. Van de week maar WEER naar de Delta winkel in Middelburg. Misschien een opties dat de monteur, van Delta, eens gratis komt kijken en eventueel opnieuw aansluiten. Ook een optie is bij aanschaf interactieve decoder gratis installatie monteur.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
            Ook wij hebben dat bij opgenomen programma's en terugkijken dat het beeld bevriest. Hebben sinds afgelopen vrijdag een nieuwe interactieve decoder maar het probleem is NIET OPGELOST.
            heb je nou serieus hier een account aangemaakt, waarbij je als gebruikersnaam jouw eigen email-adres hebt ingevuld ??
            op die manier krijg je ongetwijfeld steeds meer en meer spam-mail.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X