Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

storing DIT kasje

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • storing DIT kasje

    Is er weer een storing op DIT kasje is al weer een paar dagen aan de gang,blauwe lampje regeer niet ,beeld op zwart
    heb alles al gedaan helpt niet , ik hoor meer klachten in de buurt.

  • #2
    Dag Jet,
    Vervelend dat je kastje het niet doet. Je schrijft dat je 'alles al gedaan hebt'. Is dat ook: het kastje van de stroom afgehaald?
    Bij het opstarten wordt het lampje eerst paars, daarna blauw. Zet je hem uit, dan wordt hij rood. Merk je dat ook?

    Als dit bij jou ook zo werkt, kijk dan eens naar de aansluiting tussen het kastje en de tv. Want dan heb je gewoon geen beeld. Controleer of de tv op de juiste ingang staat.

    Reageer


    • #3
      Ik heb alles gedaan ,,er is niks verander aan de aansluiting , in begin was dat ook zo ,dat kan ik dan nog begrijpen ,kinderziektes ,
      de laatste keer was ongeveer 3 maanden terug ,toen lag het aan updates ,er zijn meer mensen die er last van hebben .

      Reageer


      • #4
        Ook bij mij weer gedoe. Zelfde als hierboven beschreven. Bij mij kan het niet aan aansluiting of wat dan ook liggen. Onlangs,na installatie nwe tv alles door monteur opnieuw aangesloten.
        Inderdaad reageert ook het kastje niet als ik het uit wil zetten. Moet ik mij weer in een bocht achter tv wringen om el uit te zetten.
        Ook heel lang geen problemen gehad na vorig jaar. Maar laatste probleem
        (afgelopenmaanden)is opnames die steeds bevriezen. Die klacht is in behandeling bij de techneuten.
        Tis weer sukkelen. Ben blij met Netflix, doet het altijd.

        Reageer


        • #5
          Ook hier al dagen probleem. Met name op Npo 1. Stilstaand beeld en/ of schokkerig beeld

          Reageer


          • #6
            Ik ervaar ook veel problemen met DIT. Direct TV kijken doe ik niet meer via het kastje... onlangs bij spannende voetbalwedstrijd bevroor het beeld waardoor ik een doelpunt miste.
            Gewoon de TV in 'Source' weer op 'TV kijken' instellen. Overigens, als je weer via het kastje (HDMI) gaat kijken constateer ik een vertraging van zo'n 30 seconden met direct TV kijken.
            En dan gemiste programma's bekijken, dat is vrijwel dagelijks ergernis: tijdens kijken bevriest het beeld, heen en weer spoelen gaat niet, soms met retourknop werkt 'verder kijken', vaak ook niet.
            Het kastje is dan volledig op tilt, dus stroom eraf en weer opstarten... maar terugkijken hoeft dan niet meer. Ik overweeg het spul in te leveren.

            Reageer


            • #7
              bij ons werkt Dit niet meer op de laptop wanneer ik programmagids aanzet en ik wil een programma opnemen krijg ik U MOET EERST INLOGGEN terwijl
              ik ingelogd ben reageerd ook niet als je een programma wil wissen
              het werkt wel op mijn gsm
              wat doe ik verkeerd ?

              Reageer


              • #8
                Inderdaad bij gemist bevriest het beeld de laatste tijd ook ,tig keer opnieuw starten .

                Reageer


                • #9
                  Ik dacht dat ik de enige was, maar nee. Hier blijft voornamelijk ned 1 stilstaan of gaat op zwart. Nog niet opnieuw opgestart daar op de labtop hetzelfde verschijnsel is, of eigenlijk het niet verschinsel. Het dus voor mij wer een duidelijk een probleem bij Zeelandnet.

                  Reageer


                  • #10
                    Hierom problemen, als je van zender veranderd heel vaak zwart scherm , en jawel ook veel stilstaand beeld fijn zo kastje, kan beter weer met kaart gaan kijken. Ja ik hoop ook dat ze eens een keer alles zullen verbeteren , er wordt niet gerageerd want het is weer weekend en dan werken ze waarschijnlijk niet

                    Reageer


                    • #11
                      Dacht eerst dat het aan mij lag, had namelijk een update gedraaid op het kastje, Maar zo te zien is het weer een algemene storing en het zal mij benieuwen wanneer het weer eens normaal werkt?

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Ik hoop dat ze er morgen mee aan de slag .

                          Reageer


                          • #14
                            Dit heb ik ook altijd op NPO 1. Ik schakel over naar een andere zender en weer terug naar de zender waar ik aan het kijken was. Heb dan weer bewegend beeld. Soms begint het weer opnieuw waar het gestopt was. Vreselijk irritant.
                            Wil ik dit net opslaan valt internet weer voor 30 seconde weg. Zie andere topic.

                            Reageer


                            • #15
                              Dat doen wij ook even terug schakelen, maar dat is toch niet de bedoeling .

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X