Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android app +updates??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Android app +updates??

    Allereerst de beste wensen voor iedereen! Ik heb nu al langere tijd het probleem dat ik in delta tv niks kan kijken, als ik een zender aanklik herlaad de app meteen.

    Hoe zit het met de planning voor 2019 mbt DIT? Als ik het goed heb zijn de doelen van 2018 ook niet gehaald. Ben benieuwd.

  • #2
    Beste Aaronvanmourik,

    Als je via de browser kijkt ervaar je dan ook problemen met het bekijken van de zenders? Wil je dit eens testen via https://tv.delta.nl. Zodra er een datum bekend is over de nieuw app wordt dit onder andere via dit forum gecommuniceerd. Op dit moment is er nog geen datum bekend.

    Reageer


    • #3
      Dan werkt het wel inderdaad!

      Reageer


      • #4
        Dit werkt niet bij alle zenders. Ned 1,2,3, wel. Rtl 4,5,6 niet. (NotSupportedError: EME has been preffed off) Andere zenders niet getest. De Ziggo app werkt wel. Henk

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door varwijk Bekijk bericht
          Dit werkt niet bij alle zenders. Ned 1,2,3, wel. Rtl 4,5,6 niet. (NotSupportedError: EME has been preffed off) Andere zenders niet getest. De Ziggo app werkt wel. Henk

          Meestal is deze fout ten gevolge van een verkeerde Chrome instelling.

          Instellingen > Site-instellingen > Media > Beveiligde content > Toegestaan

          Zoniet dan zul je hem eventueel zelf : tv.delta.nl handmatig moeten toevoegen.


          Reageer


          • #6
            Chrome instelling staan goed. Het zelfde geld voor firefox. Handmatig invoeren in chrome werkt wel. Dank voor de reactie.

            Reageer


            • #7
              Maar hoe staat het met de DIT? Vorig jaar waren er apps beloofd aan het eind van 2018. Tot op heden nog steeds niks. Zelfs geen teletekst!

              Reageer


              • #8
                Die vraag is hier

                Reageer


                • #9
                  Eens, is voor mij ook geen pre, maar de app store en andere plannen die eigenlijk voor vorig jaar stonden wel. Ik hoop dat dit snel live komt! In mijn ogen een enorme vooruitgang.

                  Verder ben ik zeeeer tevreden met DIT. We genieten dagelijks van de optie om programma's te pauzeren en terug te kijken!

                  GA zo door

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X