Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen signaal

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Geen signaal

we hebben het nu al verschillende keren gehad dat we boven geen signaal hebben en beneden wel gwoon beeld hebben. Bij beide tv’s hebben we een CI module.

we zetten de tv gewoon uit en als we hem een half uurtje later weer aanzetten zegt hij geen signaal, dit duurt dan ook de gehele avond. We hebben natuurlijk alle stekkers na gekeken en ook de aanwijzingen op deze site gevold door de CI module eruit te halen en zonder kaart weer erin te zetten. Helaas geeft hij dan geen melding dat hij de CI module herkent.

hoe kan ik dit oplossen
  • 2 Reacties

Zijn de twee kaarten gekoppeld?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Renate Bekijk bericht
      we hebben het nu al verschillende keren gehad dat we boven geen signaal hebben en beneden wel gwoon beeld hebben. Bij beide tv’s hebben we een CI module.

we zetten de tv gewoon uit en als we hem een half uurtje later weer aanzetten zegt hij geen signaal, dit duurt dan ook de gehele avond. We hebben natuurlijk alle stekkers na gekeken en ook de aanwijzingen op deze site gevold door de CI module eruit te halen en zonder kaart weer erin te zetten. Helaas geeft hij dan geen melding dat hij de CI module herkent.

hoe kan ik dit oplossen
      Beste Renate,

Als de module niet herkend wordt zou je kunnen proberen de modules van beide tv's eens om te wisselen om uit te sluiten dat het aan de module ligt.
      Ook wil ik je adviseren dit stappenplan te doorlopen.

Als de problemen aanhouden stuur dan een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl met je klantgegevens en een korte omschrijving van het probleem en welke stappen je zelf hebt doorlopen. Dan kunnen we dit verder voor je oppakken.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X