Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

interactieve tv ontvanger code en wachtwoord niet ontvangen via zeelandnet mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • interactieve tv ontvanger code en wachtwoord niet ontvangen via zeelandnet mail

    beste,
    vanmiddag 3-11 een Delta interactieve tv ontvanger aangekocht bij BCC, ter plaatste alles geregeld en aangemeld bij Delta, volgens medewerker zou de mail met code en wachtwoord onmiddelijk beschikbaar moeten zijn in mijn (vermoedelijk) zeelandnet mail om de ontvanger te activeren.
    Echter, na thuiskomst en 4 uur later nog steeds niets ontvangen, waar is de code dan wel naar verzonden?
    Bij aanmelden op delta site werd daar niet naar gevraagd.

    Mvg
    M.R.

  • #2
    wellicht handiger om dit via Facebook te melden.
    dan heb je misschien eerder antwoord.

    Reageer


    • #3
      Ik heb bewust geen facebook account,, anders had ik dat wel gedaan.
      ik denk dat ik op het verkeerde been ben gezet door de medewerker, zou hij met de code en wachtwoord mischien gewoon een delta account bedoeld hebben?
      die heb ik al jaren in mijn bezit, helaas is het woordje delta account niet benoemd tijdens het gesprek met de medewerker.
      Ik ga alles maar gewoon aansluiten zoals het in het boekje vermeld staat, en proberen in te loggen met mijn delta account.
      als dat blijkt te werken, dan tevens de medewerker maar eens aanspreken dat ie het niet moeilijker moet maken dan het is, en dat hij de klant moet vragen of ie al in bezit is van een delta account, zoniet, deze aanvragen, en dan pas een code en wachtwoord ontvangen om een delta account te kunnen gebruiken.
      Morgen zal ik bovenstaande kunnen bevestigen
      mvg
      M.R

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door filemon Bekijk bericht
        ik denk dat ik op het verkeerde been ben gezet door de medewerker, zou hij met de code en wachtwoord mischien gewoon een delta account bedoeld hebben?
        je moet inderdaad inloggen met de gebruikersnaam en wachtwoord van jouw Delta-account.
        Laatst bewerkt door fred44nl; 6 Nov 2018, 10:10.

        Reageer


        • #5
          filemon

          Is het nog gelukt om in te loggen op de interactieve tv ontvanger van DELTA?

          Ondervind je nog steeds problemen? Stuur dan een e-mail met je klantgegevens naar [email protected], dan kan ik dit verder voor je oppakken.


          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X