Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnames terugkijken en verwijderen in de interface.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnames terugkijken en verwijderen in de interface.

    Hallo,

    Ik heb een verzoekje met betrekking tot het verwijderen van opnames van opgenomen series en het achter elkaar proberen terug te kijken van deze series.

    Voorbeeld: Ik ben de hele serie van two and a half man aan het opnemen op veronica mede als wheeler dealers op discovery.

    Als ik deze terug wil kijken moet ik op het moment eerst 40 afleveringen naar beneden om bij de eerst opgenomen aflevering te komen, als deze is afgelopen, ik dus de volgende aflevering wil kijken en ik druk op de vorige knop, gaat deze weer naar bovenaan de lijst in plaats van de laatst gekeken aflevering.

    Dus moet ik weer helemaal naar beneden om bij de aflevering te komen die ik als volgende wil kijken.

    Het verwijderen van afleveringen in deze "mappen" is helemaal rampzalig.

    Nadat er 1 is gewist gaat de hele interface weer naar het begin van het opname scherm waardoor ik eerst moet gaan zoeken naar de juiste map dan weer 40 afleveringen naar beneden moet om bij de volgende aflevering te komen die ik wil wissen en zo door.

    Ik weet dat dit al vaker gemeld is maar wil het nogmaals onder de aandacht brengen.
    Want nu moet ik het of op deze manier doen of inloggen op delta tv via de pc om sneller te kunnen wissen.

    Verder ben ik nog steeds tevreden alles werkt nog altijd naar behoren, al zou ik nog steeds graag zien dat opnames bij alle kanalen kunnen worden doorgespoeld

    Met vriendelijke groet.

    Edit: Bij de delta tv app op de pc staan in het opname menu trouwens vaak niet de juiste preview afbeeldingen bij de juiste namen.
    Laatst bewerkt door ReSp4wN; 27 Oct 2018, 18:05.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb een verzoekje met betrekking tot het verwijderen van opnames van opgenomen series en het achter elkaar proberen terug te kijken van deze series.

    Voorbeeld: Ik ben de hele serie van two and a half man aan het opnemen op veronica mede als wheeler dealers op discovery.

    Als ik deze terug wil kijken moet ik op het moment eerst 40 afleveringen naar beneden om bij de eerst opgenomen aflevering te komen, als deze is afgelopen, ik dus de volgende aflevering wil kijken en ik druk op de vorige knop, gaat deze weer naar bovenaan de lijst in plaats van de laatst gekeken aflevering.

    Dus moet ik weer helemaal naar beneden om bij de aflevering te komen die ik als volgende wil kijken.

    Het verwijderen van afleveringen in deze "mappen" is helemaal rampzalig.

    Nadat er 1 is gewist gaat de hele interface weer naar het begin van het opname scherm waardoor ik eerst moet gaan zoeken naar de juiste map dan weer 40 afleveringen naar beneden moet om bij de volgende aflevering te komen die ik wil wissen en zo door.

    Ik weet dat dit al vaker gemeld is maar wil het nogmaals onder de aandacht brengen.
    Want nu moet ik het of op deze manier doen of inloggen op delta tv via de pc om sneller te kunnen wissen.

    Verder ben ik nog steeds tevreden alles werkt nog altijd naar behoren, al zou ik nog steeds graag zien dat opnames bij alle kanalen kunnen worden doorgespoeld

    Met vriendelijke groet.

    Edit: Bij de delta tv app op de pc staan in het opname menu trouwens vaak niet de juiste preview afbeeldingen bij de juiste namen.
    Beste ReSp4wN,

    Als je bij de opnames bent en op de drie bolletjes klikt kun je kiezen voor 'sorteer op tijd' Dit zet de oudste aflevering bovenaan. Ik hoop dat dit is wat je bedoeld? Dit werkt hetzelfde voor het verwijderen van opnames.

    Reageer


    • #3
      Ik heb het over het witte DIT kastje niet de delta tv app op de site.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN Bekijk bericht
        Ik heb het over het witte DIT kastje niet de delta tv app op de site.
        Beste ReSp4wN,

        Ik heb dit even uitgezet bij de betreffende afdeling zodat dit verder wordt opgepakt. Zodra ik een update heb kom ik hier op terug.

        Reageer


        • #5
          Is dit aangekomen op de betreffende afdeling ondertussen?

          Reageer


          • #6
            Goede dag,

            ik zal het nogmaals vragen wordt dit al in behandeling genomen?
            Kan er tevens mischien de optie gemaakt worden dat als je in een lijst naar boven drukt je dan onderaan de lijst komt in plaats van dat je heel de lijst door naar beneden hoeft te drukken?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X