Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met delta interactieve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik weet dat je niet van Delta ben maar dat is wel een heel gemakkelijk antwoord Fred kan aan het internet liggen typisch dat meer mensen er last van hebben , ik heb zelf een ICTer in huis die alles state of the art aangelegd heeft .
    Met het super pakket van 400mb .
    Die zegt ook dat het gewoon een klote kast is die niet doet wat hij moed doen behalve haperen dan zoals bij vele gebruikers .
    Als ze dat bij Delta nou eens gewoon toegeven .

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
      Die zegt ook dat het gewoon een klote kast is die niet doet wat hij moed doen behalve haperen dan zoals bij vele gebruikers .
      kijk je bedraad of via wifi ??

      Reageer


      • #18
        Regelmatig kan ik een journaal niet bekijken wat al een half uur eerder is uitgezonden. Waardeloos is dat. Bij NLziet werkt het perfect. Net zoals ik op NLziet wel kan doorspoelen op zenders wat bij interactieve tv van Delta en Caiway niet kan. Er moet nog een hoop verbeterd worden aan het product. Zo trek je klanten niet over de streep.

        Reageer


        • #19
          snoepdoos

          Maar het haper en/of vastzit probleem ken jij volgens mij niet met de Aria 7X ?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Regelmatig kan ik een journaal niet bekijken wat al een half uur eerder is uitgezonden. Waardeloos is dat. Bij NLziet werkt het perfect. Net zoals ik op NLziet wel kan doorspoelen op zenders wat bij interactieve tv van Delta en Caiway niet kan. Er moet nog een hoop verbeterd worden aan het product. Zo trek je klanten niet over de streep.
            Klopt en deze zenders zijn bij KPN OOK vooruit te spoelen.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              snoepdoos

              Maar het haper en/of vastzit probleem ken jij volgens mij niet met de Aria 7X ?
              Nee, ik kan bevestigen dat deze loopt als een zonnetje

              Reageer


              • #22
                De Amino Aria 7 x hapert nooit. Maar ik ben wel aangesloten op glasvezel. Dat is denk ik toch stabieler als coax.

                Reageer


                • #23
                  Ik kijk bekabeld Fred bij ons ligt door heel het huis kabel enkel de telefoons en de tablets gebruiken hier wifi .
                  Maar als het klopt wat snoepdoos verteld weet Delta wat ze moeten doen die zwik omruilen voor die Amino Aria 7X maar dat kost weer veel euro`s natuurlijk .

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X