Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met delta interactieve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met delta interactieve tv

    Ik heb na ruim een half jaar (proeftijd) nog steeds problemen met delta interactieve tv
    Als ik b.v. van RTL 5 iets wil terug kijken van de dag tevoren dan lukt dit vaak niet. Ziggo sport totaal volgens mij ook niet dat zou al rond moeten zijn na een half jaar

    Verder komt het vaak voor dat als ik een bepaald programma terug kijk dan kan ik daarna een derde deel van het volgend programma bekijken en dan stopt het abrupt.
    Terwijl als ik het van een andere zender doe dan kan ik naadloos een hele avond terug kijken.

    Graag zou ik b.v. een stuk of 4 programma's die na elkaar komen naadloos willen bekijken achter elkaar (met inbegrip van reclame)

    Dan heb ik nog een groot probleem met vooruitspoelen. Dit lukt vaak niet of alleen maar heel even.

  • #2
    zo hier en daar zijn er wel enkele verbeteringen, maar kloppen doet het bij lange na nog niet.

    Reageer


    • #3
      Je kan niet bij alle zenders doorspoelen, heeft met rechten van de zender te maken. Als er een streep door het doorspoelen teken staat dan kan het niet en als je helemaal geen doorspoelteken ziet dan kan je wel doorspoelen.

      Reageer


      • #4
        Laatst bewerkt door keestramper; 23 Jun 2019, 00:11.

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor je feedback keestramper! Persoonlijk loop ik wel eens tegen hetzelfde aan. Ik ga dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.

          Betreffende Hart van Nederland, is dat bij elke uitzending dat die pas de volgende dag beschikbaar is? Of gebeurd dat sporadisch?
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Sorry voor de late reactie.

            Het gebeurt elke keer maar ben er achter dat het later die dag weer beschikbaar is na een uur. Dus moet je een uur wachten. Laatst schakelde ik de laatste seconde van hart van Nederland in maar was al te laat

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Ik ben dus niet de enige die nog steeds problemen ondervind super internet met 400 mb download alle kabels al een keer gewisseld maar nog steeds als ik een poosje aan het kijken ,
                ben krijg ik van die vervelende storingen dat het beeld vast slaat of geluid weg valt dan ga ik van pure frustratie maar weer gewoon via de kaart in de tv kijken .

                Reageer


                • #9
                  Ik kijk dit graag even voor je na. Kan je mij een e-mail sturen met je klantnummer, het serienummer van de settopbox (deze staat op de onderzijde van het apparaat) en de gebruikersnaam waarmee je je eigen aanmeld op de settop box? Ook ontvang ik graag een korte omschrijving van de problemen die je ervaart. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                  Reageer


                  • #10
                    Bijna anderhalf jaar volg ik nu het basispakket interactieve tv van Delta. Eerst veel problemen > bleek dat nieuw bijbehorend modem niet geplaatst was. Nadien op enkele storing na wel tevreden kijker. Tot anderhalve week geleden. Eerst dacht ik nog dat het door werkzaamheden kwam. Maar nu loopt ie nog steeds vaker vast, dan kan ik niet meer met afstandsbediening van zender wisselen, geen menu meer gebruiken, niet meer gemiste of opgenomen programma's bekijken. Enige dat dan werkt is: verbinding met interactieve kastje verbreken (heb tv ouder dan 10 jr). Kwartier wachten. Daarna weer verbinding opbouwen en hopen dat ie het doet. Lukt meestal. Maar volgende dag(en) zelfde probleem. Ligt dit aan mij? Aan mijn afstandsbediening? Aan het kastje? Wie heeft de gouden tip? Dit is niet bevorderlijk om reclame te maken voor.. integendeel (en dat probeer ik juist wel vol te houden vanuit mijn werk)..

                    Reageer


                    • #11
                      Binnen enkele dagen komt er een update beschikbaar voor de problemen met het vastlopen van de settopbox. Ik wil je vragen deze even af te wachten.

                      Reageer


                      • #12
                        Nu lees ik van dat modem welk modem het huidige EPC 3940 dat ik nu heb of dat nieuwe sagem modem waar ik ook vervelende dingen over lees van instellen en zo.
                        Want als dat EPC 3940 modem goed is hoef ik dat nieuwe sagem modem niet .

                        Reageer


                        • #13
                          Voor de problemen met het Sagemcom F@ST3890V3 wordt momenteel nieuwe software getest. Zie hiervoor de volgende link:

                          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...com-f-st3890v3

                          Reageer


                          • #14
                            https://webtv.delta.nl

                            Kan hier niet eens een uur kijken zonder dat het vastloopt/hapert..of raar doet.

                            Zie ook https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...g-scherm/page4

                            geen idee of ik in dit draadje wel op de goede plek ben.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht
                              Kan hier niet eens een uur kijken zonder dat het vastloopt/hapert..of raar doet.


                              dat kan ook aan de imnternet-verbinding liggen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X