Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitaal kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitaal kijken

    Noodgedwongen Humax 5400c gekocht na uw omschakeling op digitaal signaal. Instructie boekje zegt dat een WiFi Dongel nodig is ( ik heb geen internetaansluiting in de kamer waar de tv staat. Zonder Dongel doet de Humax alles, behalve programma gemist. Mijn vraag is nu: moet ik een Dongel kopen of is er een andere mogelijkheid om programma gemist te zien? Ik wil niet ook nog een delta-decoder aanschaffen.

  • #2
    met een dongel kun je de Humax verbinden met internet.
    uitzending gemist kan vaak ook via de TV zelf.
    welk merk en type TV heb je ??

    Reageer


    • #3
      Philips 32 PFL 5008H / 12 het kaartje (C+?) dat daarin zat zit nu in de Humax, dus geen interactieve tv meer denk ik

      Reageer


      • #4
        dit is een zgn. smart TV, dus als je de TV met internet verbindt, dan kun je daar mee verder.
        [img]ef6f88b6-40da-45ff-8b40-3dc1e5f88070.jpg[/img]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          dit is een zgn. smart TV, dus als je de TV met internet verbindt, dan kun je daar mee verder.
          [img]ef6f88b6-40da-45ff-8b40-3dc1e5f88070.jpg[/img]
          Dank voor je snelle reactie, Fred. Er is geen internetpanel bij de tv, dus wat nu? Een Dongel aan de tv die contact zoekt met de WiFi-router in de meterkast? Of toch een Dongel aan de Humax, zodat de tv ook contact heeft met de WiFi-router?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door ediebo
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            dit is een zgn. smart TV, dus als je de TV met internet verbindt, dan kun je daar mee verder.
            [img]ef6f88b6-40da-45ff-8b40-3dc1e5f88070.jpg[/img]
            Dank voor je snelle reactie, Fred. Er is geen internetpanel bij de tv, dus wat nu? Een Dongel aan de tv die contact zoekt met de WiFi-router in de meterkast? Of toch een Dongel aan de Humax, zodat de tv ook contact heeft met de WiFi-router?
            Sorry, internetpanel moet zijn internetkabel

            Reageer


            • #7
              volgens de specificaties, die ik kan vinden, heeft deze TV zelf al Wifi in huis.
              dus dit moet je zo al kunnen proberen.
              als het wifi-signaal het niet haalt, dan kun je een access-point overwegen.
              een andere mogelijkheid is om het internet-signaal via Power-Line naar de TV te brengen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X