Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnames terugkijken op DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnames terugkijken op DELTA Interactieve TV

    Ik heb sinds het begin die interactieve TV-ontvanger. Ik kan de laatste tijd niet meer naar mijn opgenomen programma's kijken. Dat spul loopt gewoon vast. Ik moet de stekker uitrekken om hem weer volledig te doen opstarten. Af en toe heb ik ook een paar seconden stilstaand beeld. Ook op mijn PC bij DELTA-TV app kan ik geen opname's of gemiste programma's meer bekijken. Er staat steeds "ERROR PLAYING FILE UNKNOWN PLAYBACK ERROR"

    HANS VAN COUTER

  • #2
    Beste loods731,

    Welkom op ons Serviceforum!

    In de afgelopen periode zijn er diverse updates uitgevoerd ten behoeven van DELTA Interactieve TV (DIT):

    - Storing met vastlopende ontvangers bij afspelen opnames.
    - Storing waarbij bij klanten beeldkwaliteitsvermindering hadden.

    Ook komt er op dinsdag 18 september nog een update met betrekking tot de opnames op RTL8.

    Hierdoor zouden jouw problemen opgelost moeten zijn/worden.

    Reageer


    • #3
      Beste,

      Opnames op RTL8? Het gaat om al mijn opname's op alle zenders hoor!



      Oorspronkelijk gepost door Anette
      Beste loods731,

      Welkom op ons Serviceforum!

      In de afgelopen periode zijn er diverse updates uitgevoerd ten behoeven van DELTA Interactieve TV (DIT):

      - Storing met vastlopende ontvangers bij afspelen opnames.
      - Storing waarbij bij klanten beeldkwaliteitsvermindering hadden.

      Ook komt er op dinsdag 18 september nog een update met betrekking tot de opnames op RTL8.

      Hierdoor zouden jouw problemen opgelost moeten zijn/worden.

      Reageer


      • #4
        Heb je al in het zenderoverzicht*

        Reageer


        • #5
          Ik heb PREMIUM. Ik heb tot over een paar weken naar mijn opname's kunnen kijken. Nu lukt er mij niks meer, erger nog , als ik naar een opname wil kijken loopt dat spul vast , stekker moet er dan uit. Ook op de DELTA TV APP gaat het niet. Als ik een opname wil bekijken komt er "ERROR PLAYING FILE UNKNOWN PLAYBACK ERROR"
          Dus er is niks dat werkt op gelijk welke dienst.
          Ook als ik digitale radio luister, en ik verander niet van zender om het uur, dan stopt ie ermee. Het lampje blijft blauw, maar geen geluid meer.


          Oorspronkelijk gepost door Anette
          Heb je al in het zenderoverzicht*

          Reageer


          • #6
            Geef je box eens een harde reset door minimaal tien seconden het verzonken knopje ingedrukt te houden aan de achterzijde van de decoder. De nieuwe software wordt dan geforceerd geladen. Kan je dan nog steeds geen opnames kijken via de box, dan hoor ik het graag. Stuur dan een e-mail met je klantgegevens naar [email protected]. Vermeld dan ook je telefoonnummer waarop je bereikbaar bent.

            Betreffende de app, dit probleem is bekend en komt voornamelijk voor op de nieuwe iOS versie en de nieuwe Android versie. Er wordt gewerkt aan een nieuwe app/platform, maar ik kan je helaas niet aangeven wanneer deze beschikbaar komt. Je kan overigens tot die tijd via de website gebruik maken van DELTA Interactieve TV.

            ps, let een beetje op je caps lock gebruik. Merknamen of een enkel woord in hoofdletters om je uitspraak kracht bij te zetten is geen probleem, maar hele zinnen wordt gezien als schreeuwen.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Het valt bijna niet op maar het DIT zenderoverzicht is nu gewijzigd
              (04-09-2018 12:12:42) en vervangt dus de oude versie van maart 2018.

              Maar om het te kunnen downloaden (IE en Edge) moet je het nog steeds toevoegen
              aan je vertrouwde websites in IE.

              Reageer


              • #8
                Mss een domme vraag, maar hoe moet je dat doen ?





                Oorspronkelijk gepost door driepinter
                Het valt bijna niet op maar het DIT zenderoverzicht is nu gewijzigd
                (04-09-2018 12:12:42) en vervangt dus de oude versie van maart 2018.

                Maar om het te kunnen downloaden (IE en Edge) moet je het nog steeds toevoegen
                aan je vertrouwde wesites in IE.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door loods731
                  Mss een domme vraag, maar hoe moet je dat doen ?
                  IE11 (tandwiel rechtsboven) > Internetopties > Beveiliging > Vertrouwde websites > Websites > Deze website aan de zone toevoegen : https://files.delta.nl > Toevoegen.

                  Gelukkig kent Edge 18 het niet kunnen openen van Delta Pdf's (afkomstig van files.delta.nl) niet meer.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 15 Oct 2018, 11:43. Reden: Probleem opgelost in Edge 18

                  Reageer


                  • #10
                    IE 11 ? Ik zie helemaal geen tandwiel rechtsboven. Dat is toch voor op je PC?


                    Oorspronkelijk gepost door driepinter
                    Oorspronkelijk gepost door loods731
                    Mss een domme vraag, maar hoe moet je dat doen ?

                    IE11 (tandwiel rechtsboven) > Internetopties > Beveiliging > Vertrouwde websites > Websites > Deze website aan de zone toevoegen : https://files.delta.nl > Toevoegen.

                    Reageer


                    • #11
                      Klopt, maar het zenderoverzicht bekijk je toch meestal op een PC wanneer je alle mogelijkheden wilt bekijken.

                      Reageer


                      • #12
                        OK, maar ik zie geen tandwiel, wel 3 vertikale puntjes


                        Oorspronkelijk gepost door driepinter
                        Klopt, maar het zenderoverzicht bekijk je toch meestal op een PC wanneer je alle mogelijkheden wilt bekijken.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door loods731
                          OK, maar ik zie geen tandwiel, wel 3 vertikale puntjes
                          Het spijt me maar duidelijker kan ik het niet maken.

                          Je stelt het dus eerst in op IE11 en dan werkt het (openen van de PDF) zowel
                          in IE11 als Edge.

                          Reageer


                          • #14
                            OMG, het werkte niet omdat ik dat via GOOGLE CROME opendeed. Via Internet Explorer gaat het wel , en kan ik naar mijn opnames kijken en naar gemiste programma's op mijn PC. Merci


                            Oorspronkelijk gepost door driepinter
                            Oorspronkelijk gepost door loods731
                            OK, maar ik zie geen tandwiel, wel 3 vertikale puntjes
                            Het spijt me maar duidelijker kan ik het niet maken.

                            Je stelt het dus eerst in op IE11 en dan werkt het (openen van de PDF) zowel
                            in IE11 als Edge.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door loods731
                              Ik heb sinds het begin die interactieve TV-ontvanger. Ik kan de laatste tijd niet meer naar mijn opgenomen programma's kijken. Dat spul loopt gewoon vast. Ik moet de stekker uitrekken om hem weer volledig te doen opstarten. Af en toe heb ik ook een paar seconden stilstaand beeld. Ook op mijn PC bij DELTA-TV app kan ik geen opname's of gemiste programma's meer bekijken. Er staat steeds "ERROR PLAYING FILE UNKNOWN PLAYBACK ERROR"
                              HANS VAN COUTER
                              Wij hadden precies dezelfde problemen vanaf eind juli, begin augustus. De updates en informatie van Delta kwamen voor ons te laat, ik heb vorige week het DIT kastje teruggestuurd. We waren het goed zat.
                              Nu met een Humax 5200 (zonder kaart) geen centje pijn meer.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X