Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Pauze knop blijft in beeld, opnames spelen alleen geluid af en loopt vast

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Pauze knop blijft in beeld, opnames spelen alleen geluid af en loopt vast

    Dat zijn mijn nieuwe ervaringen met DIT afgelopen weekend, naast de bestaande problemen.

    Oja, mijn vorige account is geblokkeerd dus wie weet deze straks ook... Weet neit waarom, wellicht teveel kritiek? Maar ik verzin niets...

  • #2
    Ziggo heeft al gelijk na de storing van vorige week een website geopend voor compensatie voor de klanten.
    Je kan bij DIT van Delta toch wel spreken van een zeer langdurige storing, zolang veel slecht of niet goed werkt.
    Raar genoeg geeft Delta niet thuis naar zijn al die DIT klanten die deze ellende over zich uitgestort krijgen.
    Bij alle bedrijven kunnen dingen fout gaan, maar Ziggo geeft dat tenminste toe en compenseert de klant. Delta laat de klant toch betalen als ze vroegtijdig opzeggen voor het wanproduct.
    Van mij mag Delta wel eens snel en hard gaan werken aan compliance naar de klant toe.

    Reageer


    • #3
      Ik heb al opgezegd, ik ben benieuwd of ik nog een rekening ga krijgen, gelukkig is er een winkel van Delta, dan kan ik hem daar netjes terugbrengen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door PX2
        Dat zijn mijn nieuwe ervaringen met DIT afgelopen weekend, naast de bestaande problemen.

        Oja, mijn vorige account is geblokkeerd dus wie weet deze straks ook... Weet neit waarom, wellicht teveel kritiek? Maar ik verzin niets...
        Je account P_X is inmiddels alweer unbanned want niemand wist waarom je die ban hebt gekregen. Ik vermoed dat dit per abuis is gedaan, want je wordt niet geband omdat je kritiek hebt oid. Dan kan ik het halve forum wel bannen. Daarnaast krijg je ook altijd een waarschuwing voordat je een ban krijgt.

        Gisteren is er een update uitgebracht waarover veel positieve signalen ontvangen worden. Het probleem met het vastlopen na het starten van een opname lijkt daarmee opgelost. As je nog problemen ondervind, herstart dan de STB zodat de nieuwe firmware gedownload kan worden.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          In het andere topic ook gevraagd;
          Jullie kunnen neem ik aan heus wel zien wie dat gedaan heeft. En dan aan die persoon vragen waarom.

          Spanningsloos maken gebeurt hier zo'n 4 keer per dag dus de update zal wel binnen komen, mijn ervaring is wel dat er dan weer andere bugs terugkomen.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X