Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dit kastje loopt vast

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dit kastje loopt vast

    Zo dra ik een opnamen probeer aan te zetten krijg ik wel geluid en beeld blijft in opnamen menu staan. En reageert ook niet meer op afstandsbediening, resetten helpt ook niet zit bekabeld aangeslotenen via de app kan er wel gewoon opnamen bekeken worden

  • #2
    Heel zeeland heeft er last van , het DIT kastje blijkt niet te werken dus je betaald eingelijk voor iets wat niet werkt helaas.

    Reageer


    • #3
      Dus het forum is 'heel Zeeland'?

      Reageer


      • #4
        Toch wel knap (en vervaarlijk) dat iemand kan bepalen dat ik er last van heb terwijl ik niet eens een DIT heb, wat 'dit' ook mag wezen...
        En voor de DIT-problemen: achteraan de rij aansluiten svp...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Rfvo
          Zo dra ik een opnamen probeer aan te zetten krijg ik wel geluid en beeld blijft in opnamen menu staan. En reageert ook niet meer op afstandsbediening, resetten helpt ook niet zit bekabeld aangeslotenen via de app kan er wel gewoon opnamen bekeken worden
          Ervaar je dit nu nog steeds Rfvo? Gisteren is er een update geweest en daarmee lijkt het probleem met het starten van een opname opgelost te zijn. Herstart je decoder als je het probleem nog ondervind. Met het herstarten wordt de nieuwe firmware gedownload.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X