Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnames History Channel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnames History Channel

    Goed heb ik toch nog even een dingetje om te vermelden.
    Ik probeer opgenomen afleveringen van Forged in Fire en Ancient aliens te kijken welke zijn opgenomen op History Channel.
    Ik kan alleen hier alleen de laatst opgenomen aflevering van bekijken, bij de rest slaat deze direct vast en kan ik niets anders dan de stroom van het apparaat halen om hem weer tot leven te wekken.
    Soms hoor ik wel geluid maar blijft het beeld vast op de informatie van het opname scherm en de andere keer loopt het gewoon helemaal vast zonder geluid.

    Zijn er meer mensen die hier nog meer ook last van hebben?

    Mijn overige filmopnames werken gewoon oke het is alleen bij history chanel wat ik heb opgenomen.

  • #2
    Dit gebeurt nu ook als ik rtl4 opneem, bijvoorbeeld gtst, neem er net 2 op als ik de oudste aflevering kijkt loopt het vast met de info over de aflevering, lijkt dan net of de afstansbediening niet meer werkt omdat hij niet lijkt te begrijpen waar in het menu hij zit, gebeurt niets als ergens op druk.

    De laatste opname kan ik wel kijken, als ik de laatste opname wis dan kan ik de voorlaatste aflevering wel kijken omdat deze als eerst in de lijst staat van boven, als je begrijpt wat ik bedoel xD

    Reageer


    • #3
      bij mij precies hetzelfde.
      eerder gemaakte opnames zijn niet (meer) te bekijken.
      de STB slaat vast en kan niks meer.
      misschien kun je de opnames wel op een PC of tablet bekijken.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X