Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen signaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen signaal

    Beste forumleden, ik heb al 2 dagen lang elke morgen een totaal dode kabel. Geen tv, internet of bellen. Het onderhoud zou in onze wijk255 centrum Goes. Hooguit halve dag duren. Savonds werkt eea tijdelijk beperkt. Internet doet het dan weer maar DIT kastje deels. Hoelang gaat dit duren. Werk vanuit huis en kan niet zonder internet.

  • #2
    Dai is niet fijn. Bel even de KlantenService, dan heb je meteen contact.
    Geen Internet en zeker al zolang is in een situatie waar je je brood ermee moet verdienen liefst zo kort mogelijk.
    Dan weet je meteen hoe ea ervoor staat.

    Reageer


    • #3
      Ik weet wel dat de werkzaamheden meerdere dagen duren en dat de verbinding op die dagen er een paar keer af gaat maar ook weer terug komt. Dus soms is geduld het enige. Maar twee dagen geen verbinding is wat te veel voor alleen werkzaamheden. Inderdaad beter bellen.

      Als je echt heel erg afhankelijk bent van internet: Een ongelimiteerd 4g-sim kost bij Lebara 25 en bij Tele2 26 euro per maand. Van Tele2 kan ik uit ervaring zeggen dat het goed werkt. Lebara(KPN-netwerk) ga ik vanaf de 13e testen.

      Reageer


      • #4
        En Lebara 25 en Tele 2 hebben wel altijd 100% internet-verbinding ?? Nooit eens een onderbreking ? Hoe kort of lang dan ook ??

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hillebregt
          En Lebara 25 en Tele 2 hebben wel altijd 100% internet-verbinding ?? Nooit eens een onderbreking ? Hoe kort of lang dan ook ??
          Tsja, zei ik dat? Ik ben je scherper gewend
          Een 4g-sim als backup is niet meer heel duur en je vangt er storingen mee op.

          Reageer


          • #6
            Het betreft werkzaamheden. Zie ook dit topic.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X