Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

digitaal televisie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • digitaal televisie

    Het is niet meer mogelijk om opgenomen programma's te bekijken en programma gemist werkt ook niet meer!

    wanneer is dit opgelost ?

  • #2
    als we dat eens wisten.

    Reageer


    • #3
      De Zeelandnet homepage verschijnt en wat is de eerste reclame die je ziet... "Kies voor DIT". Ik snap dat sommige mensen daar witheet van worden. Niet iedereen heeft ADblock. Moderator, kan deze reclame niet verwijderd worden totdat DIT weer werkt of definitief uit de lucht gaat. Want dit is olie op het vuur gooien.
      PS gelukkig heb ik DIT niet?

      Reageer


      • #4
        Ik heb precies hetzelfde. Opgenomen programma's, die voorheen wel goed waren - ik controleer altijd even of ze er volledig op staan- doen het opeens niet meer. De foutcode is: M3U8 500 status code.

        Reageer


        • #5
          De komende twee weken komen er verschillende updates die de problemen met opnemen en opnames moet verhelpen. Details heb ik helaas niet, maar het moet beter worden de komende twee weken.

          Oorspronkelijk gepost door hansi
          Moderator, kan deze reclame niet verwijderd worden totdat DIT weer werkt of definitief uit de lucht gaat. Want dit is olie op het vuur gooien.
          Ik weet dat het uit mijn mond wellicht niet erg geloofwaardig klinkt, maar ik heb geen problemen met het gebruik van DIT. Vanaf het begin al niet. En er zijn veel mensen die geen probleem hebben met DIT. Ik heb familie die DIT hebben meegenomen op vakantie en daar nu zonder problemen naar kijken in het buitenland.

          Het is absoluut niet te ontkennen dat er problemen zijn, maar dat het helemaal bij niemand goed werkt is niet waar.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Je mag je vragen ook hier stellen of via Facebook/Twitter hoor nath42.
              Wacht voor nu nog even de komende updates af.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Zijn er dan verschillen in de kastjes die uitgegeven worden of zit het in een regio probleem dat sommige wel problemen hebben en andere niet? Moet wel even vermelden dat ik nu een aantal dingen wel weer kan afspelen van opnames en kijk verder lijkt ook weer te werken voor zover ik het getest heb thumbs up so far!

                Reageer


                • #9
                  ps is het wijs om een sticky probleem topic te maken waarin de meest voorkomende problemen in komen en of ze opgelost zijn? Komen nogal wat topics laatste dagen over hetzelfde..

                  Reageer


                  • #10
                    Het lijkt erop dat het afspelen van opnames weer lukt. Bedankt!!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN
                      Zijn er dan verschillen in de kastjes die uitgegeven worden of zit het in een regio probleem dat sommige wel problemen hebben en andere niet?
                      Je zou het bijna gaan denken. Dat maakt het hele probleem ook zo vreemd. Kastje A doet het prima, kastje B doet het ok en kastje C doet moeilijk. Het is dan lastig zoeken naar een oorzaak.

                      Super ook dat jullie laten weten dat het afspelen van opnames weer lijkt te lukken! Dat vinden wij hier fijn om te horen
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Ik kan nu wel opnames terug kijken maar het scherm van kijken en verwijder blijft staan op welke knop ik ook druk er gebeurt helemaal niks ik moet echt de stekker eruit en erin steken om ook maar iets te kunnen doen maar normaal terug kijken lukt nog steeds niet

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X