Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta interactieve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta interactieve tv

    Ik probeerde vanavond deel 2 van een detective te bekijken die gisteren werd uitgezonden. Met interactieve tv zou het geen probleem moeten zijn toch?
    Jawel hoor geen enkel resultaat. Nadat hij aankondigt dat de detective gestart wordt gebeurde verder niets meer. Ik had ook nog de film opgenomen maar dat heeft helaas ook niets uitgehaald. De detective wordt gewoon niet gestart. Alles opnieuw instellen, helpt ook niet. Hem geheel van de stroom afhalen maakt ook niks uit Op deze manier levert delta interactieve tv alleen maar ergernis op.
    Ik zal bij de volgende rekening kijken of ik al voor moet betalen anders ga ik toch echt terugvorderen. Ik vraag me ook ernstig af of delta niets goed kan doen en of ik niet beter ook van provider kan wisselen

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Hoefnagels
    Ik zal bij de volgende rekening kijken of ik al voor moet betalen anders ga ik toch echt terugvorderen. Ik vraag me ook ernstig af of delta niets goed kan doen en of ik niet beter ook van provider kan wisselen
    je kunt ook alleen DIT opzeggen en dan een Humax PVR gaan gebruiken.
    en dan kun je naar hartelust opnemen en doorspoelen

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      Oorspronkelijk gepost door Hoefnagels
      Ik zal bij de volgende rekening kijken of ik al voor moet betalen anders ga ik toch echt terugvorderen. Ik vraag me ook ernstig af of delta niets goed kan doen en of ik niet beter ook van provider kan wisselen
      je kunt ook alleen DIT opzeggen en dan een Humax PVR gaan gebruiken.
      en dan kun je naar hartelust opnemen en doorspoelen

      Reageer


      • #4
        Als iets frustratie en ergernis oplevert probeer ik er zo snel mogelijk vanaf te komen, dat zal bij iemand anders waarschijnlijk net zo zijn.

        Dat dan dan geld kost is meestal altijd de andere kant van de medaille.

        Ik kan mij voorstellen dat je liever het geld aan iets anders besteed had, maar de maximale schade is 6x3,50 = 21 euro.

        Een bekeuring heb je liever ook niet maar kost ook (meestal meer) geld.

        Dat is dan weer een leermoment in het leven.

        Reageer


        • #5
          door dhr. Joost Jiskoot, productmanager tv van Delta, is in een radio-uitzending van Omroep Zeeland gezegd, dat er coulant met het annuleren van DIT zal worden omgegaan.
          en dat gebeurt ook, maar misschien moet je wel een beetje aandringen.

          Reageer


          • #6
            Ik vind raar dat je nog moet aandringen. Delta heeft toch inmiddels genoeg signalen ontvangen van klanten om te weten dat DIT voor geen meter werkt.

            Reageer


            • #7
              ik heb het zelfde met criminal minds van afgelopen donderdag

              Reageer


              • #8
                Hier ook weer de nodige problemen diverse opgenomen programma's spelen gewoonweg niet af,via afspelen op de computer krijg ik een foutmelding vis de TV geen enkele melding alleen spelen ze gewoon niet af.
                Zit er ook steeds meer aan te denken om mijn abonnement bij Delta op te zeggen en naar een andere provider te gaan en dit uiteraard met het totale pakket, internet en T.V.
                Begin het een beetje zat te raken en zeker gezien Delta totaal niet reageert dan met enkel een standaard mailtje maar die zie ik dus niet als reactie.

                Reageer


                • #9
                  Mijn laatst opgenomen programmas kan ik ook niet eens meer afspelen sbs6 wordt er nu wel moe van ondertussen dit duurt echt al veeel te lang.. kunnen ze bij delta geen rollback doen naar 3 maanden geleden toen alles nog goed werkte restricties eraf en alles... en nee heb geen geld voor een decoder die kan opnemen en wil ook niet overstappen..

                  Wat ik al eerder zei wil best 10eu in de maand betalen als daarmee opnames gewoon doorgespoeld kunnen worden dat is de kracht van interactieve tv

                  Reageer


                  • #10
                    Dacht dat het niet gekker kon maar nu is het zelfs al zo ver dat als ik een opgenomen programma terug wil kijken zelfs mijn hele decoder vastloopt en ik de stroom er af moet halen en opnieuw aansluiten.:@

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb inmiddels opgezegd en ga het kastje terugsturen

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X