Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dit

    Waarom is nog steeds elke dag dat ineens het beeld en geluid wegvalt ? naar andere zender gaan en weer terug naar eerdere zender en ja hoor weer beeld en geluid voor enkele minuten en dan herhaalt dit zich weer 4 a 5 maal Bellen helpt niet onduidelijke antwoorden en de expert belt u op wanneer is onduidelijk . E mails worden na 10 werkdagen nog steeds niet beantwoord ( wel dat ze vraag ontvangen hebben en binnen 2 werkdagen zullen antwoorden) Verzoek voor compensatie evenzo geen reactie . enkel het innen van geld van mijn rekening verloopt zonder problemen . Wanneer hoor ik iets ??

  • #2
    tja, er zijn legio klanten die sinds maanden dezelfde klachten hebben.

    Reageer


    • #3
      Erger U niet,het is niet normaal dat ik eens rustig t.V kan kijken sja daar moeten we het maar mee doen,of zijn er nog monteurs die het kunnen verhelpen.,welnee ze luisteren niet meer naar je,We zijn 75 plus en als we aan de balie komen voor uitleg worden we weggestuurd als een kind bedankt Delta voor de service.

      Reageer


      • #4
        U slaat de spijker op de kop ,hoog tijd dat de bezem er van bovenaf eens doorgaat .

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door pdenooyer
          sja daar moeten we het maar mee doen
          moeten is er echt niet bij.
          je kunt het abonnement voor DIT opzeggen en een Humax gaan gebruiken.

          Reageer


          • #6
            Je kan als aanbieder ook zorgen dat wat je aanbiedt correct werkt.

            Reageer


            • #7
              Dat is nog niet zo,n slecht idee om Humax weer te gaan gebruiken , al 14 dagen staat het beeld regelmatig stil ,van de week met de voetbal 7 keer binnen half uur ,ik heb ook DIT kasje .

              Reageer


              • #8
                Dus Delta TV verplicht ons weer om kosten te maken voor de door hun veroorzaakte problemen ?

                Reageer


                • #9
                  Dus ik ben niet alleen ,gelukkig want je gaat denken dat het aan je zelf ligt,totaal geen comnicatie met de Delta, het is niet normaal dat ik zonder problemen naar een aflevering kan kijken.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door pdenooyer
                    Dus ik ben niet alleen ,gelukkig want je gaat denken dat het aan je zelf ligt,totaal geen comnicatie met de Delta, het is niet normaal dat ik zonder problemen naar een aflevering kan kijken.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Juke
                      Dus Delta TV verplicht ons weer om kosten te maken voor de door hun veroorzaakte problemen ?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                        Oorspronkelijk gepost door Juke
                        Dus Delta TV verplicht ons weer om kosten te maken voor de door hun veroorzaakte problemen ?
                        En voor die 84 heb je makkelijk een 2e hands IHDR5200C met 500Gb harddisk. Veel beter.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X