Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle problemen opgesomd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alle problemen opgesomd

    Wellicht handig om alles in 1 topic op te sommen. Graag alleen oplossingen of nieuwe problemen toevoegen zodat het overzichtelijk blijft.

    Sommige zenders kunnen niet meer worden opgenomen.
    Sommige uitzendingen kunnen niet meer worden opgenomen.
    Bij opnamens kan je soms niet meer doorspoelen.
    Opnamens staan soms pas de volgende dag klaar om te bekijken.
    Kastje schakelt ineens de tv mee uit, dit is niet altijd op te lossen met het uitzetten van Anynet of sync. Soms wel soms niet.
    Soms moet er ineens opnieuw worden ingelogd en dit lukt niet altijd meteen.
    Kwaliteit in geluid is matig en beeld blokt meer dan via de coax.
    Bepaalde oudere opnames zijn ineens niet meer te bekijken.
    Bij een hele serie opnemen worden herhalingen ook allemaal opgenomen.

    Graag alleen problemen welken door meerdere ervaren worden.

  • #2
    -Opname hervatten werkt meestal niet of het kan helemaal niet of hij begint bij het begin.
    -Philips afstandbediening kan het DIT kastje bedienen wat heel irritant is als ik door mijn tv menus wil bladeren en het DIT kastje vanalles gaat doen.

    Verder heb je ze allemaal wel geloof ik, ik kon op mijn philips tv easylink uitzetten waardoor mijn tv niet meer uitgaat als ik op de uitknop van het dit kastje druk dat was al heel fijn.

    Reageer


    • #3
      Opnames worden niet vanzelf verwijderd als het vol is. Wat snel gaat incl alle herhalingen ij een serie. Dan neemt hij niets meer op.

      Overigens heeft delta nog 12 dagen om het op te lossen, dan is mijn wettelijke bedenktijd voorbij..

      Reageer


      • #4
        Audio niet synchoon met beeld bij opname of terug kijken

        Reageer


        • #5
          Behoorlijke vertraging tov de buurman welke via coax digitaal kijkt en dus al juicht terwijl de vrije trap nog genomen moet worden.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door P_X
            Behoorlijke vertraging tov de buurman welke via coax digitaal kijkt en dus al juicht terwijl de vrije trap nog genomen moet worden.
            Nee zo bedoel ik het niet, beeld en geluid lopen niet synchroon bij terug kijken. Dat DIT wat achterloopt op coax is wat anders.

            Reageer


            • #7
              Oja, die herken ik ook, soms helpt de opname stoppen en dan opnieuw proberen (heb je wle pech als verder kijken niet werkt...).

              Reageer


              • #8
                en deze dan:
                - gewonde uitzendingen haperen soms, lopen soms vast.

                Reageer


                • #9
                  -Soms ineens werkt de OKE knop niet meer als je pijl naar beneden of boven doet om te zappen. Zappen via de zenderlijst gaat dan weer wel.

                  Reageer


                  • #10
                    Je moet elke opname in een serie apart verwijderen dan telkens opnieuw vanuit het hoofdmenu naar opnames, opname selecteren en verwijderen... en opnieuw. Een opname neemt ook andere programma's op als een deel van de naam overeenkomt.

                    Reageer


                    • #11
                      Opnames lopen soms vast bijna aan het eind van je opname de tijd blijft dan wel lopen maar het beeld staat vast en geen geluid meer.. (probeer die aflevering al 3 x opnieuw te kijken ivm tijdgebrek, waar blijft hervatten?)

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN
                        Opnames lopen soms vast bijna aan het eind van je opname de tijd blijft dan wel lopen maar het beeld staat vast en geen geluid meer.. (probeer die aflevering al 3 x opnieuw te kijken ivm tijdgebrek, waar blijft hervatten?)
                        Herkenbaar....ik wou zo even voor het slapen naar Meester Visscher kijken. Het programma loopt tot 21.30. Heeft tot zeker 22:15-22-30 geduurd vooraleer het in de lijst van opnames kwam. Volledig afgekeken inclusief reclames....loopt die vast net op het einde voor de uitspraak...FRUSTREREND ! Ik heb dan ook geen tijd en/of zin om heel dat programma nogmaals te moeten bekijken van in het begin

                        Reageer


                        • #13
                          -Geen enkel programma van afgelopen dagen kan vooruit gespoeld worden, incl. de zenders waar dit wel zou moeten kunnen volgens eerdere berichtgeving(bv. Ned 1, 2 en 3)(dit is al enige weken zo)
                          -bij het terugkijken van bv. SBS 9 loopt het programma na 3 min. vast. Ook na het herstarten van het DIT kastje, lopen dezelfde programma's op hetzelfde punt vast. :@

                          Reageer


                          • #14
                            Dit topic 'loopt' nu 4 dagen......geen enkele reactie van de moderatoren...

                            Maar....daar is niet om gevraagd ook.
                            Geeft wel te denken....
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              de teamleider van DIT is maandag teruggekomen van vakantie.
                              misschien heeft ie alle emails en forumberichten nog niet gezien

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X