Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ondertiteling DIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ondertiteling DIT

    Wanneer komt dit nu.

  • #2
    DELTA Interactieve TV Roadmap .
    2019 ??

    Reageer


    • #3
      Ondertiteling is een van de onderdelen waar hard aan gewerkt wordt om de opgelopen vertraging in te halen. Ik heb het nog niet officieel bevestigd gekregen, maar het is het streven om ondertiteling dit jaar nog te introduceren. Kan helaas geen exact tijdstip noemen op dit moment.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
        het is het streven om ondertiteling dit jaar nog te introduceren.
        we gaan dus vanuit de RoadMap - Q2 naar "dit jaar".
        hoe vaag kun je zijn

        Reageer


        • #5
          Idd vage tijdsplanning, ik heb hier in februari al contact overgehad. En ik moest maar geduld hebben tot Q2.
          Maar dat loopt dus aardig uit.

          Reageer


          • #6
            Ik denk dat de meeste mensen wel weten dat er grote problemen hebben gespeeld met het haperen en blokken van het beeld. Er is toen vol ingezet om dit op te lossen, maar daar was alle mankracht voor nodig en het oplossen van dat probleem had een hogere prio dan ondertiteling. Dat is logisch lijkt mij, want als je beeld zwart blijft of blokt, dan heb je alsnog niets aan teletekst.

            Hierdoor is vertraging ontstaan in de ontwikkeling van oa teletekst, maar dat is overmacht. Het is niet zo dat wij een grote storing hebben gesimuleerd om zo een excuus te hebben voor de vertraging van verschillende onderdelen.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X