Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Leuk een avondje TV kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Leuk een avondje TV kijken


  • #2
    Ajax staat 1 - 0 voor
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      werkt weer!!! wel met haperend beeld

      Reageer


      • #4
        Is inmiddels dus ook 1 - 1 geworden...
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Kan zelfs niet via de computer kijken.

          Reageer


          • #6
            de site tv.delta.nl met de programmagids kan het vandaag ook niet aan.

            Reageer


            • #7
              Wegvallen interactieve tv en niet kunnen inloggen nu paar avonden achter elkaar zelfde ellende,
              Ik heb Delta zojuist laten weten dat ik er vanaf wil (en ben niet van plan de afkoopsom te betalen).

              Reageer


              • #8
                Zojuist resetknop 10 seconden ingedrukt en installatieprocedure doorlopen. Het werkt weer ..voor hoelang ?

                Reageer


                • #9
                  Fijn he al die vernieuwingen,en maar zeuren niet waar?

                  Reageer


                  • #10
                    De digitale tv via de kabel werkte perfect. Mooi scherp beeld, geen haperingen en geen reset nodig.

                    Reageer


                    • #11
                      Dacht dat het bij alleen bij mij was, na deze berichten gelukkig niet. Dinsdag avond alles eruit ook niet meer kunnen inloggen, gisteravond diverse keren stilstaand beeld. Kijk op de site er waren geen storingen wat was het dan?

                      Reageer


                      • #12
                        Eigenlijk zit ik nog steeds te wachten op een excuus mailtje van de Delta over het niet kunnen inloggen op mijn DIT kastje, maar dat zal dan wel niet in het servicepakket zitten. Alweer een misser.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik ben inmiddels door een medewerker van Delta gebeld.
                          Oorzaak van het probleem: overbelaste server. Vooralsnog is het probleem niet opgelost. We kunnen dus nog steeds herhaling van de 'uitval' verwachten. Ik heb aangegeven dat het product "interactieve tv met kastje van Delta" niet heeft gefunctioneerd zoals het zou moeten (vaak stilstaand beeld, problemen met opnemen, niet kunnen doorspoelen van opnames etc). Anders gezegd: Delta levert producten die niet naar behoren werken en zeker niet aan de verwachtingen van de consument voldoen, maar Delta rekent daar wel elke maand 'de volle mep' voor.
                          Ik denk dat het tijd wordt om bij Delta een beroep te doen op enige vorm van compensatie. De medewerker van Delta heeft mij verteld dat de gebruikers die zich bij Delta melden in aanmerking komen voor compensatie, maar dat Delta deze compensatie nu nog niet vaststellen. Dat zou pas aan de orde zijn als de problemen zijn verholpen.
                          De medewerker heeft mij toegezegd e.e.a. per mail te bevestigen. Ik ben benieuwd !!

                          Reageer


                          • #14
                            Delta Interactieve TV tijdelijk niet beschikbaar
                            Geplaatst op: 2018-08-23 10:03:00
                            Van 10.30 tot 11.30 is Delta Interactieve TV tijdelijk niet
                            beschikbaar. Er worden dan werkzaamheden uitgevoerd om het
                            inlogprobleem op te lossen.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X