Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opgenomen Programmas

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opgenomen Programmas

    Beste mensen,
    Mijn eerder opgenomen programma's en films zijn niet meer terug te kijken. Gebeurde ineens. Totaal geen idee hoe en waarom!
    Misschien iemand van jullie, ik ben vooral een kijker/gebruiker. Dus oplossen dat gaat me niet lukken.
    Bedankt alvast voor een reactie, ben ik al mee geholpen
    Vr.gr. Ergee

  • #2
    Beste Egree

    Zoals je op dit forum kunt lezen,ben je helaas niet de enige.
    Er schijnt op dit moment nog geen oplossing te zijn.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jan
      Beste Egree ,Zoals je op dit forum kunt lezen,ben je helaas niet de enige.
      En dat is nu net het probleem. De wildgroei en veelheid aan topics over hetzelfde onderwerp (DIT) en een slecht-werkend zoekprogramma nodigen niet echt uit tot het vinden en lezen van al die "probleemverhalen"' en eventuele "oplossingen", sinds de invoering van de DIT.

      Reageer


      • #4
        Ik heb wel meldingen gehad van mensen die film A hadden opgenomen, maar bij het terugkijken film B voorgeschoteld kregen. Hiervan kan ik wel wat voorbeelden gebruiken. Zoals wat heb je opgenomen op welk kanaal en welk tijdstip? Kon je de opname helemaal niet terugkijken of kreeg je een ander programma te zien? Zo ja welk programma kreeg je dan te zien?
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          MatthijsL,

          Bedankt voor je reactie. Maar ja wat moet-kan ik er mee. Soms is het helemaal niet terug kunnen kijken, soms blijft het zwart en soms krijg je iets anders wat je wel ook had opgenomen en soms gewoon wat anders wat ik niet gekozen had maar wel al had opgenomen. En ook regelmatig dat je wat je ook kiest er totaal geen reactie komt. Fijn hoor die interactieve TV. Weet DELTA nu eigenlijk al wat er aan de hand is? Daar hoor of zie ik helemaal niks over.

          En o ja, ik kan nu op dit moment niet aangeven de data van de opnames en het verloop van het gedoe! Heb ik niet bijgehouden natuurlijk. Ik wil dat nog wel eens doen hoor, eerst opschrijven en dan pas melden. Maar waar zoek je eigenlijk naar. Kan DELTA dit niet gewoon oplossen voor zijn klanten!
          Gr.Ergee

          (Ps wat is een moderator eigenlijk. Werkt jij voor Delta of ben je gewoon een klant die wilt helpen)

          Reageer


          • #6
            Ik mis de laatste,dus belangrijkste aflevering van The Forest op nederland 3.
            Had gepland hele serie opnemen.............deel 5 was 11 augustus en wilde van het weekend kijken,helaas zonder eind....

            Reageer


            • #7
              Ik heb nog staan, Big do 9 aug net5 130 minuten als ik die aanklik krijg ik me laatst geselecteerde lijst te zien in dit geval nu wheeler dealers. Als ik dan wat anders heb geselecteerd en dan weer BIG selecteer krijg ik weer n lijst van laatst geslecteerde nu Ancient aliens, maar Big kijken gaat het niet worden.

              Na die datum heb ik het niet meer gehad ook, alles wat ervoor zat was corrupted dus heb ik gewist.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door ergee
                (Ps wat is een moderator eigenlijk. Werkt jij voor Delta of ben je gewoon een klant die wilt helpen)
                Ik ben een medewerker van Delta. Je kan dat herkennen aan het blauwe cirkeltje in mijn foto. Ik probeer de boel hier een beetje op orde te houden, maar kom helaas minder toe aan het forum dan ik zelf graag zou willen.

                Ik heb vernomen dat er onlangs nog enkele tests succesvol zijn afgerond en dat er weer enkele updates aan zitten te komen voor interactieve televisie. Hiermee moeten weer een aantal problemen verholpen gaan worden. Precieze details zijn bij mij momenteel niet bekend.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  ook ik had gisteren een domper. Ik wilde een nog maar kort geleden opgenomen programma gaan kijken. Bij elke poging bleef het beeld, van de op dat moment uitgezonden net, stilstaan. Toen maar stroom eraf gehaald, maar ook dat haalde niets uit. Een ander opgenomen programma speelde wel af. Vandaag, na ongeveer 24 uur, nog maar een keer gekeken of het opgenomen programma wilde draaien en zo waar het draaide weer. Dit zijn niet de dingen die je wilt hebben als klant!!!!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
                    Ik mis de laatste,dus belangrijkste aflevering van The Forest op nederland 3.
                    Had gepland hele serie opnemen.............deel 5 was 11 augustus en wilde van het weekend kijken,helaas zonder eind....

                    was vrijdag 10 augustus deel 5,maar waar blijft deel 6?????

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X