Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Radiomodus bij interactief kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Radiomodus bij interactief kijken

    Kan het achtergrondscherm in radiomodus op zwart worden gezet in plaats van de getoonde foto's?
    Vervelend licht bij luisteren naar radio 's avonds in bed.

  • #2
    Hallo pietjong. Welkom op het forum.

    Bedankt voor je feedback. Je maakt hier een goed punt. Dit zal ik doorzetten naar de collega's van de betreffende afdeling.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Ik heb daar al 2x een melding van gemaakt ,totaal zinloos die achtergrond foto,s ,gewoon zwart scherm.

      Reageer


      • #4
        Daar zijn de meningen over verdeeld jet, maar ik heb het voorstel naar de ontwikkelaars doorgestuurd om te kijken of mensen zelf kunnen kiezen. Wil je zwart, dan krijg je zwart. Wil je foto's, dan krijg je foto's. Let wel, het is een voorstel. Dat wil nog niet zeggen dat het ook uitgevoerd gaat worden
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Persoonlijk moet ik zeggen dat ik de achtergronden wel fijn vind, zelf loopt mijn geluid via een optische kabel naar een audiosetje dan kan ik gewoon me tv uitzetten, sommige tv's hebben in het menu ook een functie om alleen het beeld uit te zetten misschien dat jij dat ook wel hebt?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X