Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV op PC ??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV op PC ??

    Als ik tv wil kijken via mijn pc (I5 Pentium) en snelheid internet 250mb blijft het constant haperen dus dit is ook al niet leuk meer
    tv via internet (DIT kasje met losse afstandbediening) is ook al niet interessant meer dus ja wanneer komt alles nu eens goed voor elkaar????? op mijn iPhone met androidt samsung A6 werkt het wel allemaal ook kan ik hiermee mijn tv aansturen via croomcast
    maar als je iets van delta zelf gebruikt is het knudde het was wat minder weer dus ik loop zomaar eens alles na van mijn verbindingen
    en kom ik op 250mb via ethernet kabel en op 95mb via wifi dus je zou denken alles is in orde maar blijkbaar werkt het niet

  • #2

    Reageer


    • #3
      pc is bedraad met nieuwe kabel (delta) 250Mb ontvangst
      DIT kasje is ook via modem met kabel (Delta) verbonden
      mijn Android telefoon werkt wel perfect en is via wifi verbonden op modem van delta
      en via 5G wifi

      Reageer


      • #4
        alles geinstaleerd door de Delta dan verwacht ook dat het werkt

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
          pc is bedraad met nieuwe kabel (delta) 250Mb ontvangst
          DIT kasje is ook via modem met kabel (Delta) verbonden
          controleer es of de wifi-verbinding op de PC wel uit staat en je dus zeker via de utp-kabel verbinding hebtt.
          dat geldt ook voor het DIT kastje.

          Reageer


          • #6
            Ik zie zo in eerste instantie geen verstoring op de verbinding jackvdriel. Zie wel wat interferentie op de Wifi, maar dat zou niet direct een probleem mogen zijn. Wil je je modem eens herstarten en nagaan of het probleem daarna blijft bestaan?
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X