Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Interactieve TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Interactieve TV

    Hoe komt het toch dat ik sinds enkele dagen ( opgemerkt jongstleden vrijdag ) dat ik via het beruchte kastje DIT niet meer naar Fox sport 2 Kanaal 422 kan kijken .Ik krijg steeds de melding-- u bent niet geabonneerd ga naar Delta . Maar ik heb wel een abonnement en Fox sport 3 kanaal 423 doet het wel . Bellen naar Delta geeft geen zin . het antwoord is het moet werken . Maar doet het nu 19-08 nog steeds niet . Het is elke week wel iets .

  • #2
    https://www.delta.nl/over-delta/nieu...rlands-voetbal

    Reageer


    • #3
      [email protected]
      vermeld klantnummer en andere benodigde gegevens.

      in het weekeinde kun je wellicht ook beter via Facebook of Twitter een gesprek beginnen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        [email protected]
        vermeld klantnummer en andere benodigde gegevens.

        in het weekeinde kun je wellicht ook beter via Facebook of Twitter een gesprek beginnen.
        Bij mijn Delta staat dat Fox Sport actief is zou dus moeten werken maar doet het niet ( gedeeltelijk )

        Reageer


        • #5
          Hoi Juke

          Dit is een bekend probleem bij mensen die een abonnement hebben op het pakket Fox Sports Eredivisie. Zoals wellicht bekend heeft Fox Sports 6 kanalen voor eredivisie en internationaal. Fox Sports Eredivisie zat op kanaal 1, 3 en 5. Internationaal bekeek je via kanaal 2, 4 en 6.

          Onlangs heeft Fox deze indeling veranderd. Fox Sports Eredivisie is nu kanaal 1, 2 en 3. Internationaal zit op kanaal 4, 5 en 6. Echter staat de codering nog zo ingesteld dat bij het Fox Sports Erediviepakket het kanaal 1, 3 en 5 gedecodeerd worden. Kanaal 2 zit volgens dit systeem nog steeds in het Internationalpakket en wordt dus niet vrijgegeven. Kanaal 5 kan je dan als het goed is wel zien, terwijl die juist niet zichtbaar zou moeten zijn.

          Dit is schijnbaar niet zo 1, 2, 3 op te lossen, al zou je zeggen dat dit eenvoudig te doen is, maar het is bekend.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            DE uitleg is goed nu de oplossing nog . Maar zoals de laatste maanden bij Delta Tv ( DIT) de klant mag wel betalen voor iets wat totaal niet werkt . Klanten worden niet ingelicht moeten zelf maar bellen of e mailen .DIT nu ruim 5 maand in bezit en kan mij niet herinneren dat er een week is geweest zonder problemen met het aangebodene ,dan hebben we nog niet over het beloofde totaalpakket wat mij is voorgehouden . Ik veronderstel dat DELTA TV met een regeling komt wat betreft de abonnement kosten .

            Reageer


            • #7

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X