Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve TV kastje vergeet steeds aanmeldgegevens

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    MijnDelta werkt wel (maar wel enorm traag inloggen). Zeker een storing bij Delta..

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      ik kan op delta.nl niet inloggen in MijnDelta.
      wellicht heeft het daar iets mee te maken.
      Inloggen Delta Interactieve TV
      Geplaatst op: 2018-08-22 08:16:00
      Momenteel kunnen onze klanten problemen ondervinden met het inloggen op
      Delta Interactieve TV. De problemen zijn bij ons bekend en onze
      technici werken aan een oplossing.
      Excuses voor het ongemak.

      Reageer


      • #18
        Kan wederom ,WEER niet inloggen op DIT kast,
        Begin dit een beetje beu te geraken, wederom door Delta weer iets op de markt gezet, wat niet goed werkt.
        Een algemene mail of mededeling op de site van Zeelandnet,met wat er aan de hand is ,zou leuk zijn.
        Heb het idee, dat er na 17.00 uur niemand meer aanwezig is.Morgen om 9.00 uur zijn we er weer.

        Reageer


        • #19
          Heb mijn abbo opgezegd was geen enkel probleem,hij gaf zelf aan dat het nog niet helemaal werkte naar behoren.
          Dus nu weer lekker mijn humax aangesloten misschien over 3 jaar weer eens proberen .

          Reageer


          • #20
            Ik hbe gisteren dit ook mogen ervaren, juist bij voetbal..
            Dus dacht dan maar de app en streamen maar die liep ook vast. Na een harde reset via de app kunnen kijken.

            Reageer


            • #21
              Dit is echt geen gedoe. Ik ben juist overgestapt van KPN naar Delta vanwege de betere bandbreedte en het feit dat ik daar al jaren interactief kon kijken met opnemen/terugkijken en sinds dit jaar ook bij Delta.

              In mijn nieuwe appartement ligt geen coax kabel meer. DIT box loopt gewoon meerdere keren per week vast en eindigt in een inlogscherm. Gebruik nu de tablet APP en stream die met Chromecast/Apple TV naar de TV als noodoplossing.
              Daarnaast hebben we bij de Zorginstelling waar ik werk ook enkele tientallen kastjes ingezet in een nieuwbouwproject zonder CAI kabel, aangesloten via glasvezel, die we dus 3x 20 keer deze week steeds opnieuw konden instellen.

              Als dit niet op korte termijn wordt opgelost en Delta is coulant met tussentijdse opzeggingen ga ik dit overwegen, dan liever wat minder bandbreedte en een stabiel product.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X