Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactief kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Interactief kijken

    Momenteel werkt de functie "verder kijken" niet. Als ik dus halverwege opgenomen programma afsluit,moet ik de volgende keer van voren af aan beginnen. Dat is vooral heel vervelend als er niet voor uit gespoeld kan worden.Is dit probleem bekend?
    gr Toos

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Toos
    Is dit probleem bekend?
    ja, dit is heel bekend.
    er zijn heel wat opmerkingen over gemaakt.
    het hoort niet zo.
    en men is er mee bezig.

    Reageer


    • #3
      Op dit moment hebben we de volgende problemen met de interactieve TV
      1. Geplande programmas worden niet opgenomen. Bv Bad banks van NPO
      2. Eerder opgenomen programmas kunnen niet bekeken worden. We zien dan de live uitzending. Bv een film opgenomen bij Canvas geeft dan de live uitzending van Canvas.Dit is niet bij 1 opname maar meerdere.
      3. "Kijk verder" werkt niet.
      Afgelopen week dachten we dat de problemen van 2-3 weken geleden eindelijk opgelost waren. Dit blijkt niet zo te zijn. Het lijkt erop of de problemen met interactieve TV steeds erger worden. Ook is er geen enkele communicatie met Delta over de interactieve TV mogelijk. Via de nieuwsbrief wordt geen update gegeven. Daarom het volgende verzoek.
      a. In de nieuwsbrief een eerlijk verhaal over de problemen met interactieve TV
      b. Voortgang en planning om deze problemen op te lossen.

      Reageer


      • #4
        Het is vandaag nog erger als ooit tevoren:
        *beeld geen geluid
        *geluid geen beeld
        *geen geluid geen beeld
        *dit allemaal stotterend aan/uit in alle bovenstaande variaties
        *verder kijken doet het niet
        *vooruit spoelen ook af en toe weer niet
        *als ik decoder uitzet schakelt tv uit en dat heeft niets met codes te maken.is ook nieuw
        *en soms moet ik ook ineens weer inloggen en dan hapert dat weer en krijg ik eerst 3x dat inloggen mislukt, terwijl ik toch echt juiste gegevens in toets

        Heb alweer een klacht ingestuurd, maar ben er ver klaar mee. Heb nu al een half uur helemaal geen beeld, met af en aan geluid, kan dus ook helemaal niets anders. Zo gaat de laptop aan het stroom en kijk ik daar maar op.
        Mijn tv is prima maar niet smart. Beste oplossing om deze frustratie en ergernis op te lossen, is een andere tv kopen en decoder terug te sturen.
        Toos

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Toos
          *als ik decoder uitzet schakelt tv uit en dat heeft niets met codes te maken.is ook nieuw
          dat is iets nieuws wat Delta enkele dagen geleden stilzwijgend heeft toegevoegd.

          https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...e-tv-uit-11058

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            Oorspronkelijk gepost door Toos
            *als ik decoder uitzet schakelt tv uit en dat heeft niets met codes te maken.is ook nieuw
            (
            Rechtstreeks op kabel is geen optie. Woon in een apartement. Uit wat mij uitgelegd is,moet ik een kabel leggen vanaf de router naar de decoder. Wil ik dat doen zonder er over te struikelen,moet ik tientallen meters overbruggen.
            Via wifi vond ik een mooie optie,heb ook een signaalversterker in gebruik.

            https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...e-tv-uit-11058

            Reageer


            • #7
              DIT kan zeker via Wifi werken, maar dan moet het Wifi-signaal sterk en stabiel zijn.
              als dat niet zo is, dan gaat dat nooit goed komen.
              dat je een signaalversterker gebruikt, klinkt leuk, maar wil niet zeggen dat het voldoende is voor DIT.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                DIT kan zeker via Wifi werken, maar dan moet het Wifi-signaal sterk en stabiel zijn.
                als dat niet zo is, dan gaat dat nooit goed komen.
                dat je een signaalversterker gebruikt, klinkt leuk, maar wil niet zeggen dat het voldoende is voor DIT.
                Volgens mij werkt het wel,want heb ook periodes van probleemloos kijken.
                Steeds als er "gewerkt" wordt aan het systeem,geeft het problemen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Toos
                  Beste oplossing om deze frustratie en ergernis op te lossen, is een andere tv kopen en decoder terug te sturen.
                  Toos
                  Een Smart tv is geen noodzaak. Mocht je huidige tv van voor 2007 zijn heb je aan een mini decoder al genoeg om het basis digitale tv en radio pakket te kunnen ontvangen.
                  Wil je meer zenders kunnen ontvangen is een uitgebreidere decoder noodzakelijk om met smart card te kunnen kijken.

                  De problemen die je omschrijft met het kijken naar de DIT ontvanger lijken me veroorzaakt te worden door een te zwak wifi signaal.

                  Reageer


                  • #10
                    Ja,maar daar zit het nu net. Ik heb een uitgebreid pakket om veel op te kunnen nemen en Gemist te kunnen ontvangen. De DIT ontvanger werd hiervoor aangeprezen als je een oudere tv hebt. Er werd niet gesproken over zwakke signalen. En hoe komt het dat ik een periode probleemloos gekeken heb,met alle functies ,opnemen,verder kijken enz.
                    Is nu mijn signaal ineens te zwak en vorige week niet?
                    Ik heb de sterkste ontvangst ingesteld. Nadat gebeurd is,kijk ik ook zonder problemen op telefoon,laptop en tablet.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Toos
                      Ik heb een uitgebreid pakket om veel op te kunnen nemen en Gemist te kunnen ontvangen.
                      dan kun je altijd nog een Humax kopen met ingebouwde harde schijf.
                      dan kun je opnemen, terugspoelen, doorspoelen dat het een lieve lust is.
                      op het prikbord en marktplaats kun je van alles vinden.

                      Reageer


                      • #12
                        Tja,ik had een oudere Humax,maar vond opname mogelijkheden te beperkt. DIT kwam eerder dan de nieuwere Humax en leek een mooie optie,maar blijkt het nu dus niet te zijn. Op naar AVA!

                        Reageer


                        • #13
                          beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald

                          Reageer


                          • #14

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X