Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen opnames meer kunnen kijken.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen opnames meer kunnen kijken.

    Opnames kunnen niet meer bekeken worden. Ik krijg foutmelding op app van mobiel. Certificaat van deze server is ongeldig. Mogelijk maak je verbinding met een server die zich voordoet als drm01.tv.delta.nl. En op de tv kunnen we opnames niet meer starten

    Resultaat geen opnames meer kunnen zien. nu 2 x gebeld. Ik zal terug gebeld worden. Maar het is erg druk bij de helpdesk.

    Wij hebben nog meer problemen. Of geluid valt weg. Of we hebben zwart beeld. Of we lopen minuten achter. Zoals ik het zeg een ontevreden klant. Er is al 2 x een monteur langs geweest.

    En spijt dat we over gestapt zijn. Ik hoop dat er wel iets tegen over komt te staan.

  • #2
    Kan je wat meer details geven lihuow? Welke opnames kan je niet meer zien? Op welke kanalen valt het geluid weg?

    Kan je ook wat meer vertellen over je mobiel zoals merk, model en softwareversie?
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Alle opnames die in mijn account staan, kan ik niet bekijken op mijn IphoneX iOs 11.4.1 ik krijg de melding plaatje heb ik als bijlage erbij gedaan.
      Erkennen jullie de server drm01.tv.delta.nl ik zag dat ik niet de enige ben met problemen
      Ik heb de app al verwijderd maar niets helpt.

      Op dit moment kan ik wel opnames op mijn tv bekijken en op mijn Surefase via google crome.
      Maar ook op de tv heb ik verschillende keren een storing dat ik de opnames niet kan bekijken. Ik krijg dan geen melding maar kan niet op kijken klikken.

      Op alle radiokanalen valt het geluid weg. ik luister op dit moment radio en in een uur tijd is het geluid alweer 3x weg gevallen. Na 10 seconden komt het geluid weer terug.

      Op alle tv kanalen heb ik soms zwart beeld of stilstaand beeld en als het doorgaat lopen we letterlijk achter, Niet leuk bij sportwedstrijden en programma's met uitslagen.
      De mensen om ons heen weten al dat ze niet moeten gaan appen dat er een doelpunt is gevallen want bij ons is dit later.

      De storing van geen opnames kijken vind ik echt erg lang duren.
      Ik word zelfs niet terug gebeld ik heb al 3 of 4 x gebeld maar iedere keer zelfde ze zijn er mee bezig.
      Ik hoop dat je me kan helpen om het op te lossen.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Zoals ik nu van jou begrijp kunnen we niet meer naar de opnames kijken tot er een nieuwe app is. Dit is toch niet acceptabel. Het raarste is ik kan s'morgens om 8 uur wel de opnames kijken en als ik na mijn werk probeer de opnames te kijken dan krijg ik de foutmelding. Ik kan nu wel via de tv de opname's kijken. Maar ook niet altijd. Het is niet stabiel.

          Buiten dat, dan het beeld weg valt, of staat je beeld stil. Of het geluid valt weg en gaat na secondes weer verder. Ik ben dus echt niet tevreden.

          Ik heb de storing 14 augustus door gegeven en daarna 4 x gebeld. De rechten staan goed heb ik te horen gekregen en verder zijn ze nog aan het uitzoeken. Gisteren overdag wel telefoon ontvangen maar overdag kan ik geen telefoon opnemen. Dit is bij Delta bekend. Gisteravond weer zelf gebeld maar je komt niet verder, je wordt terug gebeld. maar helaas geen telefoon. geen opnames kijken en als ik gewoon tv kijk op de app, slaat het beeld vast en heb je het weer aan de praat is de uitzending voorbij. En het klopt je betaald abonnementsgeld. Op het Forum zijn 3 dagen geleden vragen aan me gesteld. Ik geef antwoord en daarna geen reactie. Het begint vreselijk te irriteren.
          Ik hoop echt dat er iets gebeurd. .

          Reageer


          • #6
            In eerste instantie kon ik mijn opnames in de app afspelen, maar bij het casten naar mijn Google Chromecast ging het mis en kreeg ik de foutmelding. Dit heb ik bij de klantenservice gemeld en ook het feit dat op het forum veel meer klanten dit probleem melden. Advies van de klantenservice was om contact op te nemen met Google. Ik heb gezegd, dat me dit niet logisch leek gezien alle klachten. Toch maar contact opgenomen met Google en daar ben ik geweldig te woord gestaan. Alle mogelijke technische acties zijn door Google uitgevoerd en Google kwam tot de conclusie dat het probleem bij Delta ligt. Vervolgens heeft Google vanuit Amerika een driehoeksgesprek met de klantenservice opgezet, maar ook zij wisten geen voet tussen de deur te krijgen bij Delta. Bizar! In ieder geval heb ik 2 uur met Google van alles geprobeerd! Hulde voor Google.
            Momenteel is het zo, dat ik zelfs geen opgenomen film vanuit de Delta TV app op mijn iPad kan bekijken. Iedere keer weer dezelfde foutmelding. Dit geeft dus duidelijk aan dat het niets te maken heeft met Google, maar wel alles met de Delta app.
            Ik hoop, dat Delta dit forum ook bekijkt en eindelijk zijn verantwoordelijkheid neemt en de klant centraal stelt ipv uit een ivoren toren de klant alleen maar als lastig te ervaren.
            We betalen tenslotte genoeg om een goed werkende omgeving te mogen ervaren en om serieus genomen te worden. Ik begrijp ook, dat er weleens problemen kunnen zijn, waarvoor een oplossing wat langer kan duren. Maar het zou netjes zijn als dit gecommuniceerd zou worden.

            Reageer


            • #7
              En zonder enige reactie van Delta kan ik opnames bekijken. Maar zo jammer geen reactie. Zo klant onvriendelijk gewoon vreselijk

              Reageer


              • #8
                Dan heb je geluk gehad. Benieuwd of het blijft werken.
                Bij mij lukt het overigens nog steeds niet.

                Reageer


                • #9
                  Nee dus het blijft niet werken. Nu weer de foutmelding. Ik vraag me af of iemand van Zeelandnet dit forum leest

                  Reageer


                  • #10
                    Lezen doen ze wel maar is weekend dan ben je overgeleverd aan de vrijwilligers die de taak van delta overnemen zonder daarvoor betaald worden.
                    Zal dus wachten worden tot maandag

                    Reageer


                    • #11
                      [quote=Adje195]Lezen doen ze wel maar is weekend dan ben je overgeleverd aan de vrijwilligers die de taak van delta overnemen zonder daarvoor betaald worden.
                      Zal dus wachten worden tot maandag

                      Reageer


                      • #12
                        Delta commercieel bedrijf kan best mensen in het weekend laten werken eventueel een paar uur per dag incl salaris.
                        Beetje service ivm problemen zou zeker op zijn plaats zijn.
                        Of vraag en zeg ik nu teveel?

                        Reageer


                        • #13
                          in het weekend heb je meer kans op Facebook of Twitter

                          Reageer


                          • #14
                            Ik hoop niet dat jullie denken dat ik in het weekend geholpen wil worden. Ik heb 14 augustus storing gemeld. Daarna 3 x gebeld. Dus enige reactie zou op zijn plaats zijn. 5 dagen geleden is me meer uitleg gvevraagd. En heb dit door gegeven maar helaas. Je zou toch minimaal een reactie verwachten

                            Reageer


                            • #15
                              Fred44nl en koeba jullie krijgen toch wel korting op je abonnement van delta voor alle hulp en adviezen?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X