Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

interactive tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • interactive tv

    ongeveer 6maanden geleden heb ik Interactive Tv besteld. met een gratis gebruik optie van 6 maanden die gelijk gekort werd op je rekening.was snel ge installeerd en werkte goed.
    er werd in de brief verteld over de mogelijkheden zo als terugkijken doorspoelen ?? ondertiteling ??
    maar de meeste opties zijn nog niet mogelijk of niet meer steeds vertellen ze mij dan 1e kwartaal word het allemaal geregeld ? dan 2e kwartaal ?
    maar nu dus een half aar verder zijn er alleen minder mogelijkheden dan er in de brief stonden nu ben ik misschien een zeur maar als je een brief stuur waar ze je vertellen wat er zou kunnen dan verwacht je dit ook toch nu betalen we voor iets dat niet geleverd word

  • #2
    dat klopt inderdaad wel.
    daar zijn al heel wat discussies over.
    kijk maar es rond op dit forum.
    op dit moment is er een probleem wat men aan het oplossen is.
    dus nog even geduld

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      dat klopt inderdaad wel.
      daar zijn al heel wat discussies over.
      kijk maar es rond op dit forum.
      op dit moment is er een probleem wat men aan het oplossen is.
      dus nog even geduld

      Ik vind dat de tijd van geduld nu echt voorbij is....klanten waarbij het halve jaar gratis inmiddels is verstreken hebben n.m.m. recht op compensatie/ontbinding contract i.v.m. een ondeugdelijk product!

      Reageer


      • #4
        er worden weinig problemen opgelost en van de roadmap klopt ook al niet veel meer.
        en dan wordt er zo maar uit het niets - zonder enige aankondiging - een Anynet+ functie toegevoegd.
        best handig, als het goed werkt, maar het stond niet op de roadmap.

        Reageer


        • #5

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X