Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV opnieuw instellen na kijken DIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV opnieuw instellen na kijken DIT

    Steeds als we naar DIT hebben gekeken,moeten we als we de tv opnieuw aanzetten,naar de invoerlijst om de tv op kabel te zetten.
    Ook komt steeds een Simplink-venster in beeld waar je 2 dingen AAN/UIT kunt zetten,maar zet je de bovenste uit en ga je verder,springt ie vanzelf weer op aan.
    Alleen als de HDMI kabel eruit is,kunnen we de tv gewoon aanzetten.
    Alle 4 de HDMI ingangen al geprobeerd.
    Het is toch niet de bedoeling dat als we DIT willen kijken eerst de HDMI kabel erin moeten doen en erna er weer uit moeten halen?
    Dit probleem is er pas sinds de laatste update !!!

  • #2
    er is bij de laatste update kennelijk iets toegevoegd m.b.t. functies waar hdmi gebruik van kan maken.
    kijk es in de menu's van de TV, of je daar iets kunt uitzetten.

    https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...e-tv-uit-11058

    Reageer


    • #3
      we hebben al van alles geprobeerd,maar die simplink krijgen we niet uitgeschakeld,ook al op de LG site gekeken en daar staat op hoe je 'm uit kunt schakelen,maar bij onze tv gaat dat blijkbaar niet

      Reageer


      • #4
        die link was ik ook al aan het volgen......

        Reageer


        • #5
          Kan er misschien iemand(moderator)antwoord geven?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
            Steeds als we naar DIT hebben gekeken,moeten we als we de tv opnieuw aanzetten,naar de invoerlijst om de tv op kabel te zetten.
            als je naar DIT kijkt, dan gaat dat via een HDMI-kabel.
            een moderne TV onthoudt welke bron als laatste gebruikt is.
            kijk je daarna TV rechtstreeks via de kabel, dan onthoudt de TV ook dat.
            echter, sinds Anynet+ geactiveerd is, hoef je niet zelf de bron te wisselen, want dat doet Anynet+

            als je hier vanaf wil, dan moet je in de TV de functie Anynet+ uitzetten.

            Reageer


            • #7
              Dat is het hele probleem eigenlijk,maar wij hebben Simplink en dat krijg ik op geen enkele manier uitgezet.
              Als ik 'm uitzet,schakelt ie zich automatisch weer in....pfff.
              Alles al geprobeerd,net een mail naar LG gestuurd,miss hebben die een oplossing.

              Reageer


              • #8
                welk type LG is het precies ??

                edit:
                als ik dit lees, dan moet je het ook uit kunnen zetten:
                [img]f0a7cfbe-f363-452a-9265-9d467a10b971.jpg[/img]

                https://www.lg.com/nl/ondersteuning/...1268969-others

                Reageer


                • #9
                  Het is een LG 47LM620S
                  Dat heb ik ook gelezen,maar zoals het daar staat,ziet het er niet uit op tv.
                  Ik heb die puntjes in het zwarte bolletje niet rechtsbovenaan.
                  En Simplink staat aan,maar krijg 'm niet uit.

                  Reageer


                  • #10
                    als ik de handleiding bekijk, dan staat er e.e.a. over Simplink e.d. vanaf pagina 62.
                    en daar bij staat uiteraard, dat je Simplink uit zou kunnen schakelen.
                    er is een andere handleiding, die meer over opstellen, aansluiten, e.d. gaat en daarin staat dat er 4 HDMI poorten zijn, waarvan poort 1 bedoeld is voor ARC en Simplink.
                    maar ja, de praktijk is kennelijk anders.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik moet nu weg,maar vanmiddag/vanavond kijk ik ff verder,bedankt voor je hulp zover

                      Reageer


                      • #12
                        Ik kan 'm wel uitschakelen,maar zodra ik externe luidsprekers aanzet(LG soundbar),gaat ie weer aan,omdat die nu ineens via Simplink werken.
                        Dit is nooit zo geweest,maar is sinds de update van DIT.................

                        Reageer


                        • #13
                          weet je zeker dat het probleem ook op HDMI 2 en 3 voor komt ??

                          Reageer


                          • #14
                            Ik heb alle 4 de HDMI poorten geprobeerd,alleen als de HDMI stekker van DIT eruit is werkt alles gewoon

                            Reageer


                            • #15
                              Ik heb mail terug van LG en die adviseren de tv weer naar fabrieksinstellingen te zetten en een link naar de handleiding,maar ik krijg daar vanaf pag 20 alleen tekens,dus kan ik die niet lezen...

                              en nog steeds geen antwoord van delta zelf..pfff

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X