Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Interactief werk weer niet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Interactief werk weer niet.

    Wie weet wat er niu weer fout is met delta interactieve TV, ik wil een film kijken die ik opgenomen heb en die staat elke 10 minuten vast. Ik reset het kastje en nu accepteerd hij mijn inlognaam of wachtwoord niet meer. Het is per week telkens wat nieuws en zelden iets goeds bij delta. Wat is er nu wer fout gegaan? Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier ooit aan begonnen ben. Kan iemand mij een zinnig antwoord geven? Dit inlog probleem hebben we al veel vaker gehad.

  • #2
    Delta interactieve TV de hele avond geen uitzending kunnen zien, zelfs mijn Wifi werkt ook niet.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door keecie
      Wie weet wat er niu weer fout is met delta interactieve TV, ik wil een film kijken die ik opgenomen heb en die staat elke 10 minuten vast. Ik reset het kastje en nu accepteerd hij mijn inlognaam of wachtwoord niet meer. Het is per week telkens wat nieuws en zelden iets goeds bij delta. Wat is er nu wer fout gegaan? Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier ooit aan begonnen ben. Kan iemand mij een zinnig antwoord geven? Dit inlog probleem hebben we al veel vaker gehad.
      Monteur langs geweest, nieuw kastje , nieuwe hoofd aansluiting, 1 week verder en we kunnen niet meer tv kijken. Weer accepteerd dat rot kastje de code weer niet en zit je de hele avond naar een inlogscherm te loeren. Ik wil graag weten hoe ik van mijn abbonement voor dat slecht werkende interactieve tv af kan. Moet zeker eerst weer via de rechtsbijstand. Laten we allemaal een berichtje naar radar, kassa en kan niet waar zijn sturen. Worden ze misschien eens wakker.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door keecie
        Ik wil graag weten hoe ik van mijn abbonement voor dat slecht werkende interactieve tv af kan.
        de directeur van Delta heeft op Omroep Zeeland gezegd, dat coulant omgegaan met opzeggingen van DIT.

        Reageer


        • #5
          Er is een probleem geweest dat gebruikers uitgelogd werden door het systeem. Vervolgens kon je niet meer inloggen. Dit heeft zich de laatste week enkele keren voorgedaan. Er zijn in het achterliggende systeem enkele wijzigingen gedaan en voor als nog lijkt het probleem, met het opnieuw inloggen, zich niet meer voor te doen.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            [quote=MatthijsL]Er is een probleem geweest dat gebruikers uitgelogd werden door het systeem. Vervolgens kon je niet meer inloggen. Dit heeft zich de laatste week enkele keren voorgedaan. Er zijn in het achterliggende systeem enkele wijzigingen gedaan en voor als nog lijkt het probleem, met het opnieuw inloggen, zich niet meer voor te doen.[/quOkote]
            OK, hopen er dan maar weer het beste van. Bedankt

            Reageer


            • #7
              OK, hopen er dan maar weer het beste van. Bedankt

              Reageer


              • #8
                Nieuwe act m.b.t. Delta interactieve TV, is het niemand opgevallen dat er de laatste week tussen 19.45 en 20.00 uur telkens een aantal minuten free frame opdoen. Is wel typisch dat het telkens in dit tijdsbestek zit. Word er dan mischien iets omgezet of geupdated bijvoorbeeld? Gaat na paar minuten weer over maar blijft toch een fenomeen dat kasje.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X