Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beelden op tv bij een radio uitzending

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beelden op tv bij een radio uitzending

    Sinds gisteren 6 aug. 2018 heb ik tijdens het luisteren naar de radio op mijn televisie onafgebroken foto's op mijn beeld.
    Wat is hier het nut van? als ik radio luister heb ik geen behoefte om naar beelden te kijken die dan ook na een poos weer met dezelfde plaatjes worden uitgezonden. Lijkt me tevens onnodige slijtage van de beeld buis.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door adriaanleen
    Lijkt me tevens onnodige slijtage van de beeld buis.
    dat gaat wel erg ver hoor.
    heb je overigens wel een beeldbuis, of is het een LCD/LED-TV ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      Oorspronkelijk gepost door adriaanleen
      Lijkt me tevens onnodige slijtage van de beeld buis.
      dat gaat wel erg ver hoor.
      heb je overigens wel een beeldbuis, of is het een LCD/LED-TV ??
      Dat is wel een hele goeie vraag :?

      Reageer


      • #4
        Natuurlijk heb ik geen beeldbuis maar een led tv, maar ik wil de fot'os niet als ik de radio met mijn tv laat spelen

        Reageer


        • #5
          Ik zie geen foto's als mijn tv op radio staat. Heb je een android tv die google foto's laat zien na een poosje?

          Reageer


          • #6
            Ik heb ook foto,s op de tv als ik naar de radio luister ,en ik wil dat ook niet , ze kunnen beter zorgen dat teletekst erop komt .

            Reageer


            • #7
              Foto's krijg je alleen te zien via interactieve tv. Het helpt voorkomen dat beeld kan inbranden op je beeldscherm. Als is dat alleen een issue met plasma tv's en ouder generatie LCD tv's. We zijn aan het kijken of we dit zo houden of niet. Er komen ook zeer veel positieve meldingen over deze vernieuwing. Het ziet er ook leuker uit dan dat saaie zwarte scherm met die radio erop.

              Wil je niet dat na verloop van tijd dezelfde foto's voorbij komen? Stuur ons je eigen gemaakte foto's in, dan worden deze misschien ook wel zichtbaar via DIT.

              jet Teletekst wordt aan gewerkt
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Radio is om te luisteren ,en niet om te kijken.

                Reageer


                • #9
                  Jaaaa jet! Iets met spijker en kop Maar niet alle radioapparatuur kan direct overweg met een digitaal signaal. In sommige gevallen moet het dus wel via de tv en waarom dan niet direct de boel een beetje opvrolijken?
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Er is een mogelijkheid afhankelijk van het merk en type van de TV om het beeld uit te schakelen. Dit is te vinden in het menu van de TV.

                    Reageer


                    • #11
                      Matthijsl. Ben al vrolijk genoeg van me eigen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                        Jaaaa jet! Iets met spijker en kop Maar niet alle radioapparatuur kan direct overweg met een digitaal signaal. In sommige gevallen moet het dus wel via de tv en waarom dan niet direct de boel een beetje opvrolijken?
                        LOL, er is toch een bandbreedtetekort?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X