Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT kastje aansluiten via 9 pins DIN en HDMI

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DIT kastje aansluiten via 9 pins DIN en HDMI

    Het DIT kastje wil ik aansluiten met HDMI naar een beeldscherm (dit geeft keurig beeld) en met de 9 pins DIN analoog naar een geluidsinstallatie. Hier heb ik een 9 pins DIN naar tulp geel, rood, wit voor gekocht maar dit geeft geen signaal naar de geluidsinstallatie.
    Heeft iemand ervaring mee/tips hiervoor?

  • #2
    Dag Fred, welkom op het forum

    Je kunt het beste bij de klantenservice een verloopkabel vragen. Een andere DIN kabel zal vaak niet werken omdat deze specifiek is voor het betreffende apparaat. Ikzelf had ook eerst iets via eBay besteld maar die werkt ook niet.

    Reageer


    • #3
      Das een goeie de klantenservice had ik eerst gebeld en die zeggen weer je kan dat kabeltje in elke computerwinkel kopen ??!!
      ik ben er een beetje klaar mee, het is het allemaal net niet met de DELTA software er op. De amino kamai 6 is een mooi kastje om te gebruiken zoals hij bedoeld is. Ik wacht wel een paar jaar tot Delta zijn software uitontwikkeld heeft en ga niet meer betalen om proef konijn te zijn...

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X