Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verdiend het wellicht meer door de content toegang te beperken (vooruitspoelen/opnemen/verderkijken)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verdiend het wellicht meer door de content toegang te beperken (vooruitspoelen/opnemen/verderkijken)

    Eerst kon men wel elke zender opnemen en konden de opnames gewoon gespoeld konden worden (alleen bij terugkijken niet) en je half gekeken opnames verder kijken op een ander moment.
    NU kan het al weken niet meer onder de noemer storing en wordt herzien welke zenders en welke programmas welke optie krijgen. Dit is nieuw en concurrenten kennen dit ook niet. Wat heb je dan nog aan je opnames (als je die al "mag" maken). Scheelt dit wellicht in de kosten welke Delta maakt? Is het nu afwachten of er meerdere melding of opzeggingen komen? Mocht dat uitblijven gaat het dan zo blijven?
    Veel onduidelijkheden ineens, zo was het niet toen ik hiervoor koos en mijn HDD-decoder heb weggedaan.

    Wat is nu de reden dat een KPN wel hun belofte mbt opnemen waar maken en Delta niet (en wellicht straks nog gedeeltelijk)?

  • #2
    Ik schat dat KPN flink wat groter is en (nog) een betere onderhandelingspositie heeft qua rechten. EQT is (denk ik) bezig om haar positie te verbeteren met overnames en samenvoegingen. Duimen dus.

    Reageer


    • #3
      Een overzichtje van wat mogelijk is met de diverse aanbieders :

      Opnemen met interactieve tv en Pauzeren en terugspoelen met interactieve tv

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter
        Een overzichtje van wat mogelijk is met de diverse aanbieders :

        Opnemen met interactieve tv en Pauzeren en terugspoelen met interactieve tv
        Dankje, mooi overzicht. Wat ik nog wel vaag vind is dat bij het opnemen nergens wordt vermeld of je alle opnames kan doorspoelen. Op een PVR is dat logisch, maar via de cloud kon dit bij Delta eerst wel en nu niet meer, straks misschien nog gedeeltelijk. Van KPN weet ik dat dit ook bij alle opnames kan, maar geldt dat ook voor de rest?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door P_X
          Wat ik nog wel vaag vind is dat bij het opnemen nergens wordt vermeld of je alle opnames kan doorspoelen. Op een PVR is dat logisch, maar via de cloud kon dit bij Delta eerst wel en nu niet meer, straks misschien nog gedeeltelijk. Van KPN weet ik dat dit ook bij alle opnames kan, maar geldt dat ook voor de rest?
          Dat doorspoelen voor alle zenders staat er inderdaad helaas niet bij.

          Reageer


          • #6
            Dit topic gaan we sluiten vanwege dubbel. Er is al meermaals aangegeven dat doorspoelen momenteel niet op alle kanalen mogelijk is terwijl dat wel zou moeten en waarom dit het geval is. Daar loopt ook al een topic over. Dit heeft niets met meer winst of meer opbrengsten te maken.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X