Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruit spoelen werkt niet meer.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vooruit spoelen werkt niet meer.

    tot 17-07-2018 kon ik gemiste uitzending voorruit spoelen nu werkt dit niet meer

    Aangezien ik vaak na het werk 's avonds laat nog even snel een programma van 20 minuten terug wil kijken zit ik niet te wachten op 10 minuten reclame blok tussendoor. Ook het begin van het programma is vaak niet juist en moet je erst nog 5-10 minuten naar het voorgaande prog kijken.


    vraag,
    -is dit tijdelijk of heeft Delta het vooruit spoelen gedeactiveerd?
    -teletekst is nog steeds niet geactiveerd (zou Q2 zijn)
    -ondertiteling NL programma's ook niet (zou ook Q2 zijn)

    Al met al zeer storend voor een decoder waar je een maandelijks bedrag voor moet betalen.

  • #2
    Vooruitspoelen:
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    Er zijn wat algemene issues met het doorspoelen. Dus ook programma's die je normaal wel zou kunnen doorspoelen kunnen een foutmelding geven. Dit is ook de reden dat doorspoelen een tijd terug zonder restricties is opengezet, maar het is een issue die wel opgelost moet worden gezien de gemaakte afspraken met contenteigenaren. Via deze link is terug te zien welke functies er beschikbaar zijn bij de verschillende kanalen.
    Zie de reactie van de Moderator.
    Aan de rest wordt gewerkt en zodra er meer nieuws over is vind je het hier terug:
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    Zoals velen van jullie wellicht bemerkt hebben zijn er enkele issues geweest met DELTA Interactieve TV (DIT) die prioriteit hebben gehad. De haperingen en beeldfreeze moesten eerst opgelost worden. Ik denk dat we daarmee al veel progressie hebben geboekt. Zo heb ik bijvoorbeeld geen meldingen gezien over problemen tijdens de finale van het WK. Zodra het haperen en bevriezen van het beeld niet meer voorkomt, dan kan de focus gelegd worden op de introductie van nieuwe functies.

    Er zit dus wat vertraging in het beschikbaar komen van nieuwe opties, maar ze gaan zeker komen. Bedankt voor jullie geduld

    Reageer


    • #3
      Verdere reacties graag via dit topic. Zo houden we alle berichten over hetzelfde topic bij elkaar. Dit topic sluit ik af.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X