Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Radio

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Radio

Ik luister via tv naar de radio ,was altijd zwartbeeld met een klein radio onder in,nu sinds vandaag
    een beeld met foto,s ik heb digitaal en een DIT kasje ,boven heb ik digitaal daar is het beeld zwart .
    waar ligt dit aan .

Boven heb je dan waarschijnlijk een reguliere decoder staan. Hiermee is het niet mogelijk om de foto's binnen te halen die je via DIT wel te zien krijgt. Dit is een nieuwe feature die onlangs uitgebracht is. Zo heb je bij het radio luisteren via de TV een leuke achtergrond om naar te kijken.
    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Voor mijn hoeft dat niet ,het zijn allemaal de zelfde plaatjes, voor mijn mag het op zwart wel zo rustig ,of 1 achtergrond plaatje,
      boven heb ik kaartje met module .

Reageer

De plaatjes wisselen wel om de zoveel tijd. Ik bemerk overigens ook dat de meningen over deze nieuwe feature verdeeld zijn...

Reageer

Ieder zijn mening , ik vindt het in ieder geval niets.

Reageer

Radio luisteren met de TV aan, met al of niet een achtergrondplaatje, is in mijn ogen geen oplossing voor digitale radio.
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Zou beter zijn als ze zorgen dat de tekst en de zenderinformatie die nog steeds stilstaat om de zoveel tijd beweegt zodat het inbranden in je TV niet kan voorkomen, is ook al meermaals aangegeven.
              Maar wel op in je voorwaarden opnemen dat schade aan de tv niet voor Delta is.

Reageer

Goed idee sjoerdd87. Ik geef het door aan de ontwikkelaars. Als het al meermaals is aangegeven, dan heb ik dat niet gezien.

Ja, dat is toch ook eigen verantwoordelijkheid. Nu is inbranden op nieuwe TV's niet echt meer een probleem, maar plasma TV's en eerste generatie LCD kunnen daar nog wel eens last van hebben.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                  Goed idee sjoerdd87. Ik geef het door aan de ontwikkelaars. Als het al meermaals is aangegeven, dan heb ik dat niet gezien.

Ja, dat is toch ook eigen verantwoordelijkheid. Nu is inbranden op nieuwe TV's niet echt meer een probleem, maar plasma TV's en eerste generatie LCD kunnen daar nog wel eens last van hebben.
                  Mee eens dat dit niet meer zo vaak voorkomt, maar hoeveel mensen die nog wel een wat oudere LCD of Plasma TV hebben staan weten dat het in kan branden bij stilstaand beeld?
                  Vandaar dat als je alle klanten wilt bedienen je ook moet zorgen dat Delta zijn verantwoording hierin neemt en zorgt dat het gewoon niet kan gebeuren of je moet onderzoek gedaan hebben en er 100% zeker van zijn dat niemand meer een oudere LCD of Plasma heeft staan.

Reageer

Ik snap je punt, maar daar hoeft DELTA geen verantwoording over af te leggen. We kunnen niet gaan aangeven hoe mensen hun apparatuur moeten gebruiken. We kunnen hooguit waarschuwen.

Om maar even een voorbeeld te geven wat hier verder niets mee te maken heeft, Je hebt een auto. De fabrikant geeft aan hier een bepaalde hoeveelheid olie in te doen. Is het dan ook de verantwoordelijkheid van de fabrikant als jij je blok droog rijdt? Of er veel te veel olie in gooit? Nee, dat valt onder je eigen verantwoordelijkheid. In de handleiding staat namelijk aangegeven hoe je het betreffende product kan gebruiken en waar je op moet letten.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X