Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnames terug kijken lukt niet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnames terug kijken lukt niet.

    via het dit kastje kan ik mijn opnames niet terug kijken en via mijn tablet en mijn laptop wel hoe komt dat??
    ik heb hem al uit en aan gezet en ik heb hem opnieuw opgestart en ik heb de stekker er opnieuw in gestopt maar niets helpt

  • #2
    Heel apart dit. Kun je deze vraag per e-mail stellen met je klantgegevens naar [email protected], zodat we hier naar kunnen kijken?

    Reageer


    • #3
      ik heb een mail gestuurd

      Reageer


      • #4
        Heb net contact gehad met en collega hierover. Van hem heb ik begrepen dat er problemen kunnen optreden bij het terugkijken van opnames ouder dan twee dagen. Dit treed echter niet op op alle apparaten. Het is daardoor mogelijk dat apparaat A wel werkt en apparaat B niet. Verwijderen van deze opnames is ook niet mogelijk.

        Het heeft de aandacht. Er wordt gewerkt aan een oplossing.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          ik kan via het DIT katje ook inderdaad niks verwijderen

          Reageer


          • #6
            Hoewel je hier eigenlijk al een antwoord had gekregen heb ik voor de goede orde ook je e-mail even beantwoord
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              de mail heb ik inmiddels ontvangen en gelezen

              Reageer


              • #8
                We zijn nu een paar dagen verder en ik kan via het dit kastje nog steeds geen opnames bekijken of verwijderen ik moet het nog steeds via mijn laptop en tablet doen hoelang gaat dit duren ik heb het dit kastje juist genomen zodat dit niet hoefde

                Reageer


                • #9
                  In het verleden bleek dit al een lastig probleem te zijn. Vandaar dat toen de optie voor doorspoelen helemaal is vrijgegeven omdat er andere issues speelden die eerst verholpen moesten worden. Inmiddels zijn we zover dat er ook gewerkt kan worden aan een oplossing voor het niet kunnen doorspoelen, maar daarvoor moeten wij de optie wel weer inschakelen.

                  Helaas kan ik er geen tijdstip op plakken, maar het is uiteraard belangrijk dat dit spoedig wordt opgelost.

                  *edit* En er wordt natuurlijk ook gewerkt aan het terugkijken van opnames
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X