Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overzicht huidige status DIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Overzicht huidige status DIT

Dat is een bekent verschijnsel bij Delta. Heb daar bijna dagelijks last van, maar dan 'savonds. Heb al diverse malen gebeld maar nooit een oplossing gekregen. Overigens wel vriendelijke mensen aan de telefoon, maar ja daar los je het probleem niet mee op. Delta doe nou eens echt je best!!!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Tentk
      Dat is een bekent verschijnsel bij Delta. Heb daar bijna dagelijks last van, maar dan 'savonds. Heb al diverse malen gebeld maar nooit een oplossing gekregen. Overigens wel vriendelijke mensen aan de telefoon, maar ja daar los je het probleem niet mee op. Delta doe nou eens echt je best!!!
      Dat is mijn ervaring niet. Als ik bel, wordt het vaak wel goed opgelost. Maar dat is ook mijn klacht niet.

Reageer

Wat bedoel je precies met huidige en historische status van DIT? Bedoel je daarmee dat er ergens op een website zichtbaar is welke storingen er lopen met DIT? Dit zal vrij lastig zijn aangezien dat de storingen die spelen niet altijd door iedereen worden ondervonden. Zo heb ik bijvoorbeeld al vanaf het begin dat DIT gebruikt wordt geen problemen ondervonden met het bevriezen van het beeld.

Ook heb ik net zonder problemen kunnen kijken naar het EK Beachvolleybal die gisteren om 19:30 werd uitgezonden op NPO 3. Probeer DIT anders eens te herstarten. Laat de box dan een seconden of 10 spanningsloos. Resetten, door voor tien seconden met een paperclip het verzonken knopje aan de achterzijde in te drukken, wil ook wel helpen. Doe dit alleen als het herstaren niets verbeterd. Blijf je problemen ondervinden, stuur dan een mailtje naar [email protected] met je klantgegevens, dan kijk ik even verder.
        A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X