Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT kastje beeld loopt vast

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DIT kastje beeld loopt vast

    Heb de boel goed aangesloten en alles gaat goed, behalve het feit dat ik vaak storingen heb. Stilstaand beeld, Kan het scherm niet meer verlaten als ik iets in de gids heb aangeklikt om op te nemen..... Wat is er aan de hand? Internet stoort niet op mijn laptop of tablet.....

  • #2
    Stuur een mailtje met de klachten naar [email protected]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door halux2001
      Heb de boel goed aangesloten en alles gaat goed, behalve het feit dat ik vaak storingen heb. Stilstaand beeld, Kan het scherm niet meer verlaten als ik iets in de gids heb aangeklikt om op te nemen..... Wat is er aan de hand? Internet stoort niet op mijn laptop of tablet.....
      Beste halux2001,

      Kun je aangeven hoe je de ontvanger hebt aangesloten? Via de WiFi, via de WiFi via een powerline adapter of bekabeld met een internetkabel?

      Ook wil ik graag van je weten of je de stilstaande beelden hebt op specifieke zenders of echt op alle zenders.

      Of je het stilstaande beeld ervaart via Live TV, Programma gemist, Begin gemist of via alle mogelijke functies.

      Ik zie je reactie graag tegemoet.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Anette
        Oorspronkelijk gepost door halux2001
        Heb de boel goed aangesloten en alles gaat goed, behalve het feit dat ik vaak storingen heb. Stilstaand beeld, Kan het scherm niet meer verlaten als ik iets in de gids heb aangeklikt om op te nemen..... Wat is er aan de hand? Internet stoort niet op mijn laptop of tablet.....
        Beste halux2001,

        Kun je aangeven hoe je de ontvanger hebt aangesloten? Via de WiFi, via de WiFi via een powerline adapter of bekabeld met een internetkabel?

        Ook wil ik graag van je weten of je de stilstaande beelden hebt op specifieke zenders of echt op alle zenders.

        Of je het stilstaande beeld ervaart via Live TV, Programma gemist, Begin gemist of via alle mogelijke functies.

        Ik zie je reactie graag tegemoet.
        Ik heb de zaak aangesloten via wifi. (nog) geen powerline adapter ertussen gezet omdat ik die dingen vreselijk duur vind en de kabel is niet lang genoeg (tv staat te ver weg van het modem).
        Merk het vooral wanneer ik in de gids zoek om iets op te nemen.....dan verstart het beeld en kan ik er ook niet meer uit. Kan dan zelfs niks meer. Het lampje bljft blauw, kan het DIT kastje niet meer uit krijgen zonder de stekker er even uit te halen en weer erin te doen, kortom: dit werkt niet lekker.

        Reageer


        • #5
          Als je een standaard router hebt is tv streamen over WIFI bijna de goden verzoeken .
          Ik zou toch eens proberen de televisieontvanger aan te sluiten met een LAN kabel.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door halux2001
            Oorspronkelijk gepost door Anette
            Oorspronkelijk gepost door halux2001
            Heb de boel goed aangesloten en alles gaat goed, behalve het feit dat ik vaak storingen heb. Stilstaand beeld, Kan het scherm niet meer verlaten als ik iets in de gids heb aangeklikt om op te nemen..... Wat is er aan de hand? Internet stoort niet op mijn laptop of tablet.....
            Beste halux2001,

            Kun je aangeven hoe je de ontvanger hebt aangesloten? Via de WiFi, via de WiFi via een powerline adapter of bekabeld met een internetkabel?

            Ook wil ik graag van je weten of je de stilstaande beelden hebt op specifieke zenders of echt op alle zenders.

            Of je het stilstaande beeld ervaart via Live TV, Programma gemist, Begin gemist of via alle mogelijke functies.

            Ik zie je reactie graag tegemoet.
            Ik heb de zaak aangesloten via wifi. (nog) geen powerline adapter ertussen gezet omdat ik die dingen vreselijk duur vind en de kabel is niet lang genoeg (tv staat te ver weg van het modem).
            Merk het vooral wanneer ik in de gids zoek om iets op te nemen.....dan verstart het beeld en kan ik er ook niet meer uit. Kan dan zelfs niks meer. Het lampje bljft blauw, kan het DIT kastje niet meer uit krijgen zonder de stekker er even uit te halen en weer erin te doen, kortom: dit werkt niet lekker.
            Zou je het inderdaad eens bekabeld kunnen proberen om uit te sluiten of het niet ligt aan de WiFi verbinding die bijvoorbeeld te ver weg is? Dan kunnen we dit uitsluiten.

            Reageer


            • #7
              Kan je aangeven of het probleem nog speelt halux2001? Er zijn wat verbeteringen doorgevoerd die het haperen moeten verhelpen.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  topic hierover. Deze markeer ik als beantwoord.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X