Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Programma gemist NCIS terug kijken kan ik ineens niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Programma gemist NCIS terug kijken kan ik ineens niet meer

    Waarom kon ik tot een paar weken terug NCIS terug kijken en nu opeens niet meer?

  • #2
    Deze zie ik staan en kan ik ook terugkijken:

    [img]13103b4c-6bf2-4b7c-a7f6-2f293bd5aa70.jpg[/img]

    Reageer


    • #3
      Ik bedoel NCIS zonder plaatsnaam erachter,dat is een ander dan NCIS New orleans.
      Stond tot een paar weken terug bij programma gemist,nu niet meer

      Reageer


      • #4
        Hoi magdalina, welkom op het forum. Beter laat dan nooit.... :8

        Zojuist heb ik een aflevering kunnen terugkijken van NCIS uitgezonden op 13-07 via Net5. Durf voor nu even niet te zeggen of er een probleem is geweest, maar nu werkt het iig. Het aanbod vond ik echter wel vrij laag, maar weet ook niet hoe vaak het per week wordt uitgezonden.

        Blijf je problemen houden laat dat dan even weten. Geef dan ook aan op welke datum het programma is uitgezonden, welk tijdstip en welk kanaal. En of het terugkijken betreft, begin gemist en/of opnames.

        Omdat het nu werkt markeer ik het topic als beantwoord.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Hallo MatthijsL

          Dank voor uw bericht,ik had het zelf nog niet ontdekt maar het programma kan ik inderdaad weer achteraf bekijken
          Van 13 en 14 juli ,staat ook weer gewoon bij programma gemist bij Net 5
          Dus ik denk dat het nu weer als vanouds is.

          Dank voor het bericht,het had ander nog wel even kunnen duren voor ik dat zelf gezien had,want ik was al gestopt om
          Er naar te zoeken.

          Met vriendelijke groet Magda

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X