Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve TV loopt vast/zwart beeld.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Interactieve TV loopt vast/zwart beeld.

    Allemaal digitaal bent U er klaar voor. Dat is de leus van Delta. Jammer dat Delta er zelf niet klaar voor is. Mijn beeld staat heel veel stil of ik krijg een zwart scherm. Echt niet prettig om naar te kijken. Storend s]zelfs. Maar als de techniek het niet kan oplossen kunnen wij het op dit forum ook niet. En voor de rest zal ik het over service van Delta maar niet hebben. Of wel? Erg slecht.:@

  • #2
    Dit zegt mij allemaal niets. Alles is aangesloten door een monteur die door Delta is gestuurd. Gisteravond weer 6 keer een zwart scherm en continu stilstaand beeld voor 4 a 5 seconde.

    Reageer


    • #3
      dan moet het helaas haast wel via een wit DIT kastje van Delta zijn.

      Reageer


      • #4
        Ik ben weer een boze mail aan het sturen aan Delta. Maar ze reageren niet of zeer slecht. Maar bedankt voor je reactie.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door r.denouden
          Allemaal digitaal bent U er klaar voor. Dat is de leus van Delta. Jammer dat Delta er zelf niet klaar voor is. Mijn beeld staat heel veel stil of ik krijg een zwart scherm. Echt niet prettig om naar te kijken. Storend s]zelfs. Maar als de techniek het niet kan oplossen kunnen wij het op dit forum ook niet. En voor de rest zal ik het over service van Delta maar niet hebben. Of wel? Erg slecht.:@
          dit topic.

          Reageer


          • #6
            ik woon in Terneuzen ik heb steeds last van zwart beeld delta krijg het niet opgelost het is waardeloos interactieve TV van delta.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door foxblack Bekijk bericht
              ik woon in Terneuzen ik heb steeds last van zwart beeld delta krijg het niet opgelost het is waardeloos interactieve TV van delta.
              DiT ?
              Het zorg kind van Delta.
              Hier is het, ook na een bezoek van monteur en nieuw modem, nog steeds SLECHT.
              En ja, alles via de kabel.
              DiT, Dit Is Treurig gaat het zo echt niet worden.
              Als de kennis niet in huis is, zullen ze het zeker niet goed krijgen.

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Ook ik heb al de hele avond af en aan zwart beeld, geen geluid enz. We gaan weer in de herhaling...
                  Heb de tv maar weer uitgedaan

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Toos Bekijk bericht
                    Ook ik heb al de hele avond af en aan zwart beeld, geen geluid enz. We gaan weer in de herhaling...
                    Heb de tv maar weer uitgedaan
                    ongelofelijk, echt waar.
                    vanaf ca. 6 uur tot over 9 naar diverse programma's gekeken.
                    niks mis mee.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Anette Bekijk bericht
                      Er is geen topic waar je naar verwijst? Link gaat direct naar het Forum overzicht...

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X