Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO/NOS starten met 4K tijdens WK Voetbal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• NPO/NOS starten met 4K tijdens WK Voetbal

Ik zeg een gemiste kans voor Delta en de rest van de kabelmaatschappijen,het gekke is wel dat KPN er wel het nut in ziet. Waarom dan Delta niet?

Reageer

Dus als ik het goed begrijp als andere het nut er niet van inzien bij kabelmastschappijen dan Delta ook gelijk niet?

Reageer

Ik denk dat klanten met een geschikte 4K televisie al heel blij zijn met die ene wedstrijd per dag in 4K/HDR.

Reageer

Ik denk dat het WK voetbal net iets te vroeg komt gezien de reactie van moderator
          MatthijsL destijds.

Na 20 augustus (meer ruimte vrij door afschaffing analoog) was de kans misschien een stuk groter geweest.

Reageer

Is het dan wel mogelijk om 4K via de portal (internet) te streamen?
            4K is continue in ontwikkeling dus dat zou voor mij geen argument zijn.
            Stel je voor dat er in Zeeland twijfelaars zijn om gebruik te maken van de services van Zeelandnet: door 4K aan te bieden (al is het dan maar 1 wedstrijd per dag) en wellicht niet via de kabel maar wel via Internet (ja dat kan ook), trek je deze in 1 klap over de streep.
            Voor mij een gevalletje van Zeelandnetniet.nl (no worries, de service is verder prima hoor)
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter
              Na 20 augustus (meer ruimte vrij door afschaffing analoog) was de kans misschien een stuk groter geweest.
              Als je 4K via internet aanbiedt (portal), heeft analoog volgens mij geen invloed op de bandbreedte.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Vreemd, op TotaalTV zegt Tim Brouwer namens Delta vandaag het volgende:

Delta-woordvoerder Tim Brouwer laat aan Totaal TV weten dat het kabelbedrijf met enkele contentaanbieders aan het onderhandelen is over het toevoegen van 4K Ultra HD aan de tv-dienst Interactieve TV. Ook met NPO wordt gepraat over doorgifte van het WK voetbal in Ultra HD op het tijdelijke kanaal NPO 1 UHD.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/klach...-tv-bij-delta/

Reageer

Oorspronkelijk gepost door loeffenr
                  Ik zeg een gemiste kans voor Delta en de rest van de kabelmaatschappijen,het gekke is wel dat KPN er wel het nut in ziet. Waarom dan Delta niet?
                  Haha, van wie moet dat dan? Ze mogen dat echt zelf bepalen hoor.

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/wk-vo...eeldkwaliteit/

Reageer

Is er al iets bekend over het al dan niet doorgeven van het 4k signaal?

Reageer

Ik vrees met grote vrezen dat we van het WK niks in in 4K gaan zien bij Delta en datis heel jammer voor de liefhebbers van het WK die dat in topkwaliteit willen beleven.

Reageer

4K? Het zou al heel wat zijn als iedereen normaal kon kijken.

Reageer

Het is wel raar dat Delta een 4K ontvanger aan zijn klanten verhuurt, maar geen 4K uitzendingen erop doorgeeft.
                            Juist het WK is een mooie kennismaking ermee in 4K en HDR.
                            Wel moet de bandbreedte die voor deze vlijmscherpe beelden moet zorgen beschikbaar zijn.
                            Ik weet niet hoe het 4K beeld is bij KPN klanten en in welke kwaliteit KPN het doorgeeft.

Reageer

Wordt daar alleen geleverd bij een snelheid (pakket) van minimaal 100Mb.

https://www.kpn.com/internet-tv/internet-tv-4k

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X